0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Позакласна музично-виховна робота в школі (ID:1125792)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 30
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СИСТЕМИ ПОЗАКЛАСНОЇ МУЗИЧНО-ВИХОВАНОЇ РОБОТИ В ШКОЛІ 5 1.1. Загальна характеристика позакласної музично-виховної роботи 5 1.2. Організації позакласної музично-виховної роботи з учнями старших класів 7 Висновки до І Розділу 11 РОЗДІЛ ІІ. РОЗВИТОК МУЗИЧНОЇ ТВОРЧОСТІ ПІДЛІТКІВ НА ПОЗАКЛАСНИХ УРОКАХ МУЗИКИ В ШКОЛІ 12 2.1. Методи і аналізи результатів діагностики позакласної музично-виховної роботи в школі 12 2.2. Перевірка ефективності занять в хорі як одного з видів колективної творчої діяльності на позакласних заняттях з музики 20 Висновки до ІІ Розділу 23 ВИСНОВОКИ 24 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 27 ДОДАТКИ 30
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність цієї теми дослідження полягає в тому, що музична культура індивіда є невід’ємною частиною національної культури, до якої вона належить, і водночас, вона внесла важливий вклад у всесвітню культуру. Тому на сьогоднішній день особливо важливо виховувати особистість, яка б пишалася своєю приналежністю до української культури та відчувала б красу і велич цілісної світової культури. Стремління вблизити учнів до сформованих уявлень про сутність людини, про красу і гармонію світу є дуже актуальним завданням, і воно передбачає, що учні мають охоплювати культуру як цілісне явище, спільне для всього людства, і бути здатними отримувати естетичне задоволення від різних мистецьких творів. Формування музичної культури та кругозору школярів є важливим завданням сучасної педагогіки. Вчителю необхідно розвивати у дітей чутливість та інтерес до музики, вводити їх у світ добра і краси, відкривати перед ними живильне джерело людських почуттів і емоцій через музику, навчати їх захоплюватися унікальністю різних музичних творів, незалежно від того, чи це соната Моцарта, ноктюрн Шопена або народна пісня. Актуальність цієї проблеми пояснюється тим, що в сучасних умовах використання позаурочних занять в школі може бути дієвим засобом формування гармонійно розвиненої особистості, за умови використання методів обговорення музики та участі у хоровій діяльності як одного з видів колективної творчої діяльності. Аналіз останніх досліджень і публікацій свідчить, що питання музично-естетичної підготовки вчителів отримали велику увагу в роботах таких вчених, як С.А. Барановська, Т.Ф. Бєлоусова, І.П. Гринчук, С.О. Деніжна, Т.В. Скорик, О.І. Юдіна і багатьох інших. Також було проведено дослідження, присвячені формуванню творчості, зокрема музичної творчості, в роботах таких вчених, як О.М. Олексюк у "Музичній педагогіці", В.А. Роменець у "Психології творчості", Холоденко В.О. «Розвиток творчої активності школярів у процесі інтеграції різних видів музичної діяльності». Матійчак О.В. «Формування у школярів естетичного сприймання дійсності в музично творчій діяльності». Об’єктом дослідження даної курсової роботи є процес естетичного виховання учнів, який реалізується на позакласних музичних заняттях. Предметом дослідження даної курсової роботи є самі позакласні заняття з музики, розглянуті як одна з форм музичної освіти, спрямована на формування гармонійно розвиненої особистості. Гіпотеза, яку висуває ця робота, полягає в тому, що позакласні заняття з музики, в яких використовуються методи обговорення музики та хорова колективна творчість, можуть ефективно сприяти розвитку гармонійної і естетично розвиненої особистості. Метою цього дослідження є теоретичне обґрунтування та експериментальна перевірка ефективності позакласних музичних занять у формуванні гармонійно розвиненої особистості. Для досягнення поставленої мети та перевірки гіпотези, визначені наступні завдання: Визначити основні методи позакласної музичної виховної роботи. Узагальнити психолого-педагогічні підходи до формування гармонійно розвиненої особистості на позакласних музичних заняттях. Визначити критерії ефективності формування розвиненої особистості на позакласних музичних заняттях. Методологія дослідження включає в себе такі методи: Теоретичні методи: аналіз літератури в галузі психології та педагогіки, а також методичних посібників; систематизація та відбір інформації з вивчуваної теми. Емпіричні методи: проведення опитувань (бесіди та тестування); експериментальні дослідження. Дана робота має практичне значення для педагогів, які займаються додатковою освітою та викладачів музики, оскільки вона надає теоретичні знання щодо методів обговорення музики та організації позакласної музичної роботи. Загальний обсяг курсової роботи становить 30 сторінок, включаючи вступ, два розділи, висновки, список використаної літератури та додатки. У списку використаних джерел вказано 28 найменувань.