0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування творчого мислення школярів на уроках географії шляхом використаня мультимедійних засобів навчання (ID:1126262)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 26
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП………………………………………………………………………2 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ ШЛЯХОМ ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ 4 1.1.Сукупність понять- «творче мислення» у науковій літературі. 4 1.2. Можливості використання мультимедійних засобів навчання у формуванні творчого мислення на уроках географії. 8 1.3. Дидактичні умови формування творчого мислення учнів за допомогою мультимедійних засобів навчання. 10 Висновки до розділу 1. 15 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДНИЦЬКА РОБОТА З ПЕРЕВІРКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ДИДАКТИЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ ШЛЯХОМ ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ 17 2.1.Вивчення та аналіз проблем використання мультимедійних методів навчання як засобу формування творчого мислення у навчальній програмі сучасної школи. 17 2.2. Методичні розробки планів конспектів уроків географії з використанням мультимедійних методів навчання. 21 ВИСНОВКИ 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 27
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність. Підвищення ефективності навчання в сучасній школі неможливе без впровадження новітніх форм організації навчального процесу. Одним із способів реалізації цієї ідеї з економією часу, сил і засобів, як доводять дослідження провідних педагогів та психологів, є застосування інформаційних технологій. Викладач, що володіє комп’ютером, має унікальну можливість інтенсифікувати навчальний процес, зробити його більш наочним та динамічним. Комп’ютер на уроках географії стає реальною необхідністю. Навчати, використовуючи прогресивні методи, – означає навчати методам здобуття глибоких знань. Стає очевидним, що сучасна проекційна техніка практично створена для шкіл та студентських аудиторій, як колись були створені для них дошка та крейда. Ефективність проведення уроку підвищується за рахунок зменшення ролі «класної дошки» як основного інструмента викладання географіїі. Замість дошки нині можна використовувати відео-демонстрації, динамічні малюнки, що дають змогу наочно збагатити пояснення матеріалу, звертаючи увагу на особливо складні та неоднозначні моменти. Впровадження сучасних досягнень у сфері мультимедійних технологій в освіту дозволяють реально полегшити працю викладача, підвищити мотивацію до навчання, оптимізувати ефективність і якість педагогічного процесу. Посилення розумового навантаження на уроках спонукає замислитись, як тривалий час утримувати інтерес учнів та їх активність протягом всього періоду навчання на необхідному рівні. Використання комп’ютера дозволяє створювати інформаційне середовище, що стимулює інтерес та допитливість учнів. Сучасні мультимедійні засоби значно полегшують процес навчання через реалізацію одного з фундаментальних його методів – наочність. Наочність за Я.А. Коменським, є «золотим правилом дидактики». Географія значною мірою є предметом, що вимагає наочності з необхідністю використання демонстраційного матеріалу. Хоча у силу цього комп’ютер з його широкими мультимедійними та графічними можливостями повинен бути залучений у процес навчання для розв’язання низки проблемних задач сучасної методики викладання. Важливим завданням у вивченні в школі (зокрема, теоретичної) є розвиток просторової уяви учнів. Тому є доцільним застосовування комп’ютера на уроках у графічному режимі і в режимі графічної ілюстрації матеріалу . Важливою складовою інформатизації освітнього процесу є накопичення досвіду використання мультимедійних засобів на шкільному уроці. Це досить новий напрямок у шкільній педагогіці, який нині активно вивчається та досліджується. Тому нині необхідно, щоб кожен учитель з будь-якої шкільної дисципліни міг підготувати і провести урок з використанням мультимедія, адже урок із застосуванням новітніх комп’ютерних можливостей – це наочно, барвисто, інформативно, інтерактивно, заощаджує час учителя та учня, дозволяє працювати учневі у своєму темпі, дозволяє вчителю працювати з учнем диференційовано і індивідуально, дає можливість оперативно проконтролювати та оцінити результати навчання. Мета роботи. Розкрити особливості використання мультимедійних засобів на уроках географії. Для досягнення мети були поставленні наступні завдання: -розкрити теоретичні основи формування творчого мислення учнів шляхом мультимедійних засобів навчання; -провести дослідницьку роботу з перевірки ефективності дидактичних умов формування творчого мислення учнів шляхом використання мультимедійних методів навчання. Предмет дослідження. Мультимедійні засоби навчання. Об’єкт дослідження. Мультимедійні засоби навчання на уроках географії. Структура роботи. Курсова робота складається зі змісту,двох розділів,висновків,списку використаних джерел.