0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Шляхи підвищення мотивації пізнавальної діяльності учнів на уроці іноземної мови (ID:1126300)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 40
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. 5 ПОНЯТТЯ МОТИВАЦІЯ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ 5 1.1.Види мотивації 5 1.2. Способи формування мотивації на уроках іноземної мови 17 1.3.Основні джерела мотивації у навчанні англійської мови 20 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ 27 ВІДЕОФІЛЬМІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ 27 2.1. Констатуючий експеримент 27 2.2. Формуючий експеримент 29 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 34 ДОДАТКИ 37
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність даного дослідження проявляється у важливості мотивації для успішної освітньо-виховної діяльності. Вона не лише сприяє інтелектуальному розвитку, але і є ключовим фактором у формуванні особистості. Розбудова мотивації для навчання учнів є однією з важливих проблем сучасної школи. Ця актуальність обумовлена необхідністю оновлення навчальних програм, ставлення завдань з формування навичок самостійного набуття знань, стимулювання пізнавального інтересу, розвитку життєвих компетенцій та активної громадянської позиції, а також здійснення комплексного виховання, включаючи ідеологічне, політичне, трудове, моральне виховання учнів. Проблема формування мотивації виникає на стику навчання і виховання, вимагаючи уваги педагогів і психологів до розвитку особистості учня під час навчально-пізнавальної діяльності. Формування мотивації означає виховання у дітей та учнівської молоді ідеалів та системи цінностей, які є соціально прийнятними в українському суспільстві та є взаємопов'язаними з активною учнівською поведінкою. Це передбачає наявність внутрішньої мотивації, яка ґрунтується на зв'язку між усвідомленими цілями та реальною поведінкою учнів. На жаль, в сучасній освіті переважна увага надається зовнішній мотивації, такій як контроль, накази та вимоги, що негативно впливає на внутрішню мотивацію учнів і сприяє втраті інтересу до навчання. Сучасні школи потребують радикальних змін у напрямку підвищення внутрішньої мотивації учнів. Сучасна освіта повинна бути спрямована на гуманне та індивідуалізоване навчання. У традиційних підходах до навчання цього досягти важко, оскільки сучасні підручники надають знання учням у готовому вигляді. Тільки діяльнісний підхід до сучасного навчання може допомогти подолати встановлені стереотипи. Аналіз сучасних методів планування уроків дозволяє прийти до висновку, що сучасна освіта стає все більше рефлективною, створюючи умови для того, щоб як учні, так і вчителі ставали суб'єктами, які змінюються самі у процесі навчальної діяльності. Об'єкт дослідження - навчальна діяльність загальноосвітньої школи. Предмет дослідження - особливості формування мотивації навчальної діяльності учнів під час уроків іноземних мов у загальноосвітній школі за допомогою відеофільмів. Мета дослідження - розглянути теоретичні аспекти мотивації навчальної діяльності. Для досягнення цієї мети ми вирішили вирішити наступні завдання: Провести аналіз науково-педагогічної літератури; Здійснити експериментальне дослідження впливу відеофільмів на підвищення пізнавальної активності учнів під час уроків англійської мови; Підбити підсумки експериментального дослідження. Методи дослідження включають в себе теоретичний аналіз, порівняльний аналіз і експериментальні методи.