0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Методика викладання дидактичних iгор для перевiрки i оцiнювання знань студентiв з основ здоров'я (ID:1126756)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 18
Рік виконання: 2019
Вартість: 70
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ 3 1.Використання дидактичних ігор у викладанні курсу «Основи здоров’я» 5 2.Оцінка результатів навчально-пізнавальної діяльності учнів 13 3.Форми та методи перевірки і оцінки знань, вмінь, навичок учнів 14 Висновки 17 Список використаних джерел 18
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Однією з необхідних умов організації навчального процесу за кредитно-модульною системою є наявність робочої навчальної програми з кожної дисципліни, виконаної за модульно-рейтинговими засадами і доведеної до відома викладачів та студентів. Рейтингова система оцінювання (РСО) є невід’ємною складовою робочої навчальної програми і передбачає визначення якості виконання студентом усіх видів аудиторної та самостійної навчальної роботи, рівня набутих ним знань та вмінь шляхом оцінювання в балах результатів цієї роботи під час поточного, модульного та семестрового контролю, з наступним переведенням оцінки в балах у оцінку за традиційною, національною шкалою та шкалою ЕСТS. Основною метою навчальної дисципліни є оволодіння майбутніми вчителями початкових класів такими знаннями, вміннями та навичками, які б сприяли формуванню здоров’я збережувальної компетентності молодших школярів, утвердженню ціннісного ставлення до життя і здоров'я, їхньому фізичному, соціальному, психічному і духовному розвитку. Завдання навчальної дисципліни передбачають оволодіння студентами знаннями, вміннями і навичками, що будуть сприяти:  формуванню в учнів знань про здоров'я, здоровий спосіб життя, безпечну поведінку, взаємозв’язок організму людини із природним, техногенним і соціальним оточенням;  розвитку в учнів мотивації дбайливого ставлення до власного здоров'я,  удосконаленню фізичних, соціальних, психічних і духовних його чинників;  вихованню в учнів потреби у здоров'ї, що є важливою життєвою цінністю, свідомого прагнення до ведення здорового способу життя;  розвитку умінь самостійно приймати рішення щодо власних вчинків;  набуттю учнями власного досвіду зі збереження здоров'я з урахуванням фізичного стану;  розгортанню в повсякденному житті практичної діяльності задля збереження власного здоров'я та інших людей. Пріоритетним напрямом цієї навчальної дисципліни є засвоєння студентами знань про здоровий спосіб життя та безпеку життєдіяльності, набуття життєвих навичок (компетенцій): здатності вести здоровий і продуктивний спосіб життя, адекватно сприймати себе і оточуючих, будувати позитивні міжособистісні стосунки, критично і творчо мислити, приймати відповідальні рішення, розв’язувати життєві проблеми та керувати стресами, зберігати та зміцнювати особисте фізичне, психічне та соціальне здоров’я.