0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Педагогічний моніторинг характер моніторингу констатувальний, порівняльний, діагностичний, прогностичний, пролонгований (ID:1127103)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 18
Рік виконання: 2019
Вартість: 70
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ 3 1. Педагогічний моніторинг як інноваційний засіб управління ЗНЗ 4 2. Різновиди моніторингу 11 Висновки 18 Список використаної літератури: 19  
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ В сучасній педагогіці ще не сформувавався єдиний показник якості освіти. Прийняті показники є багатофакторними та комплексними, включаючи кілька параметрів, інформація про які допомагає ретельно вибрана й правильно систематизована. Отже, одним із ключових напрямів роботи навчальних закладів, згідно з вимогами нашого профільного міністерства, є впровадження моніторингу якості освіти, який визначає основні стратегічні зміни в діяльності школи. З використанням результатів наукових досліджень щодо технології освітнього моніторингу в нашому закладі розроблена та впроваджується власна модель моніторингових досліджень якості освіти, науково-методичного супроводу її функціонування, що закріплено в "Локальних нормативних актах". Освітній моніторинг здійснюється на кількох рівнях: учень (моніторинг навчальних досягнень), учитель (моніторинг педагогічної діяльності), навчально-виховний заклад (внутрішньошкільний моніторинг). Педагогічний моніторинг, розглядуваний як різновид освітнього моніторингу, досліджує педагогічну систему за допомогою даних медичних, психологічних та соціологічних досліджень. Він також визначає, наскільки раціональними є педагогічні засоби та дії, а також наскільки дидактичні засоби є адекватними визначеним цілям і завданням. Отже, під педагогічним моніторингом розуміється постійне, тривале спостереження за навчальним процесом та його управлінням. Об'єктами педагогічного моніторингу є результати навчально-виховного процесу та засоби, які використовуються для їх досягнення.