Зразок роботи
Вступ
Одним з перспективних способів здобування здобуття освіти у наш час в наші часи є з'являється навчання вчення дистанційно, за допомогою можливостей спроможностей, які надають сучасні телекомунікаційні технології і, зокрема, мережу Інтернет.
Перші досліди використання телекомунікацій в практиці вже тоді визначили місце місце-милю дистанційному навчанню вченню, що залишається таким і понині: це додаткове, тобто цебто не базова освіта утворення . Звичайні звичні ж уроки як йшов очний, так і йдуть до цих пір, не дивлячись на незважаючи на вибуховий розвиток телекомунікаційних і інформаційних технологій. Інша справа, вузи, особливо ті з із них, в яких студенти навчаються виучують на платній основі (а таких сьогодні в Світі за деякими даними 52%). Тут дистанційне навчання вчення - один із способів збільшення набору а, означає значить і фінансування. Саме тому з середини 90-х років дистанційне навчання вчення почало стало вводитися запроваджувати у вузах інтенсивніше, ніж в школах. Вельми дуже помітні зрушення зсуви відбулися і у напрямі підвищення кваліфікації, причому не тільки не лише в системі загальної спільної і вищої освіти утворення, але і у всіх сферах виробництва, де вигідно здійснювати перепідготовку персоналу без відриву від основної роботи, економлячи до того ж на відрядженнях. Та і самим установам дистанційної освіти утворення не треба витрачати засобів коштів на оренду або споруду будівель, комунальні витрати і інш. Коротше, економічна вигода. Де вона є, там і дистанційне навчання вчення розвивається швидше.
Таким чином, дистанційне навчання вчення сьогодні хоча і можна назвати накликати формою освіти утворення, що швидко розвивається, але та не настільки масовою і всепроникающей, як хотілося б державним діячам або комп'ютеризованому співтовариству спілці. Кілька років тому дистанційному навчанню вченню готували величезне майбутнє і повсюдне масове розповсюдження поширення мало не у всіх школах і вузах. Реальність, як завжди, внесла корективи і визначила місце місце-милю дистанційному навчанню вченню там, де воно дійсне доречно і ефективно. Звідси витікає, що сьогодні важливе поважне не стільки прогнозувати інформаційне майбутнє, скільки вирішувати рішати за допомогою дистанційних технологій проблеми сьогодення. Не слід забувати, що 95% сьогоднішніх дистанційних курсів, розміщених в Інтернеті, ще тільки лише чекають свого першого студента...
Заочне, кореспондентське навчання вчення, екстернат - всі ці способи здобування здобуття освіти претендують на звання дистанційних, оскільки позначають значать навчання вчення на відстані. І хоча сьогодні вони поширені досить широко, сучасне уявлення про дистанційне навчання вчення грунтується насамперед передусім на інформаційних і телекомунікаційних технологіях і технічних засобах коштах.