0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Школа, освіта і виховання в Україні на початку ХІХ ст (ID:1127824)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 15
Рік виконання: 2019
Вартість: 70
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ 3 РОЗДІЛ І. ОСВІТА В УКРАЇНІ В ПЕРШІЙ ПОЛОВИНІ ХІХ СТ. 4 1.1. Стан та розвиток педагогічної освіти навчальний педагогічний освіта 4 1.2. Навчальні заклади України та їхня роль в освіти та вихованні на початку ХІХ ст. 7 1.3. Педагогічна думка провідних педагогів на початку ХІХ ст. 11 Висновки 14 Список використаних джерел: 16  
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Актуальність теми. У культурній сфері, як і в інших, існувала класова поляризація: культурні надбання зосереджувалися в руках панівного класу, який тримав монополію і на освіту, що давало йому можливість займатися інтелектуальною діяльністю. Це значно затримувало духовний розвиток мільйонів трудового населення. Так, система шкіл на Україні, що підпорядковувалася різним державним відомствам (міністерству народної освіти, Військовому, морському, духовному та ін.), не охоплювала початковим навчанням усіх дітей шкільного віку. Нестача приміщень, підручників, начального приладдя, низька матеріальна забезпеченість не сприяли нормальному функціонуванню початкових шкіл. Метою мого реферату є розгляд питань, що стосуються стану та розвитку педагогічної освіти в Україні на початку ХІХ століття. Відповідно до мети формулюються наступні завдання реферату: 1. Охарактеризувати педагогічну освіту в Україні в першій половині ХІХ ст.; 2. Прослідкувати за тим, як розвивалась педагогічна думка першої половини XIX ст. в Україні; Об’єктом дослідження є педагогічна освіта і думка в Україні на початку ХІХ століття. Предмет дослідження становить педагогічна думка І. Котляревського, Т. Шевченка, П. Куліша, О. Духновича, М. Максимовича, членів гуртка «Руської трійці» – М. Шашкевича, І. Вагилевича та Я. Головацького та інших і вплив їх на розвиток педагогічної освіти, а також розвиток педагогічної освіти на всіх землях України відповідно до тогочасного адміністративного поділу.