0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Ознайомлення з довкіллям дітей середнього дошкільного віку у процесі бесід за змістом репродукцій художніх картин (ID:1128143)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 38
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ З ДОВКІЛЛЯМ У ПРОЦЕСІ БЕСІДИ ЗА ЗМІСТОМ РЕПРОДУКЦІЇ КАРТИН 5 1.1. Особливості бесіди як одного із словесних методів ознайомлення дітей з природою 5 1.2. Картина як засіб ознайомлення дошкільників з суспільним довкіллям 7 1.3. Методика використання творів живопису в роботі з дітьми дошкільного віку 11 РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЗАСТОСУВАННЯ БЕСІДИ ЯК ПРИЙОМ ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ДОВКІЛЛЯМ ЗА ЗМІСТОМ РЕПРОДУКЦІЙ ХУДОЖНІХ КАРТИН 14 2.1. Організації художньо-продуктивної діяльностіт у дітей середнього дошкільного віку 14 2.2. Експериментальне дослідження впливу бесіди за змістом художніх картин на ознайомлення з довкіллям 17 2.3. Контрольний експеримент 21 ВИСНОВКИ 23 СПИСОК ВИКОРАСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 25 ДОДАТКИ 28
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми. Держава не може існувати без культури. Культура має неповторне національне обличчя. Якщо українська культура не буде цікавити нас, то не цікавитиме і цілий світ. Тому ми повинні цілеспрямовано розширяти сучасну професійну культуру і створювати функціональний простір для української культури в містах і селах, нарощувати присутність культуро творчого потенціалу. Особливим засобом формування творчої активності дітей є мистецтво: література, музика, скульптура, народна творчість, живопис. Вплив мистецтва на становлення особистості дитини, її розвиток дуже великий. Без виховання естетично розумних людей, виховання з дитячих років поваги до духовних цінностей, уміння розуміти та оцінювати мистецтво, без пробудження в дітей творчих зачатків неможливе становлення гармонійно розвиненої та творчо активної особистості. Саме в дитинстві закладаються основи інтелекту людини, формуються різнобічні потреби, погляди, ідеали. Тому цей період є найсприятливішим і найвідповідальнішим. [8, c.210] Мета дослідження: розкрити методику використання творів живопису в процесі ознайомлення дітей середнього дошкільного віку з довкіллям за допомогою бесід. Об'єкт дослідження – є особливість використання бесіди за змістом репродукції картин, як засіб ознайомлення дошкільників з довкіллям. Предмет дослідження – є специфіка використання бесіди за змістом репродукції картин, як засіб ознайомлення дошкільників з довкіллям. Теоретичні засади дослідження становили праці О. Білан, А. Богуш, Н. Гавриш, М.М.Коніна, Е.П.Короткова, Л.О.Пеньєвська, О.Й.Радіна, Є.І.Тихеєва, С.Ф. Русова, Г.О. Люблинської, В.С.Мухіної, Г.Т.Овсепян, С.Л.Рубінштейна, В.Штерна, А.Бородин, Е.Короткова, Є.Тихеєва. У першому розділі курсової роботи розглянуті теоретичні основи ознайомлення дошкільників з довкіллям у процесі бесіди за змістом репродукції картин. У другому розділі курсової роботи розглядається експериментальне дослідження застосування бесіди як прийом ознайомлення дітей середнього дошкільного віку за змістом репродукції художніх картин. Курсова робота складається з 28 сторінок друкованого тексту, двох розділів, вступу, висновків, списку використаних джерел з 31 найменування та містить 3 таблиці та 2 рисунка.