0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація і проведення масових заходів у закладах позашкільної освіти (ID:1128167)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 26
Рік виконання: 2023
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП………………………………………………………………………………….3 РОЗДІЛ 1. ОСНОВНІ ФОРМИ І МЕТОДИ ПІДГОТОВКИ ТА ПРОВЕДЕННЯ МАСОВИХ ЗАХОДІВ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ…….……5 1.1 Значення масових заходів в позашкільній освіті…………………………..…….5 1.2 Основні форми та методи масових заходів у позашкільній освіті…………….10 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ПІДГОТОВКИ ТА ПРОВЕДЕННЯ МАСОВИХ ЗАХОДІВ У ПОЗАШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ………………..15 2.1 Методики підготовки та проведення масових заходів у позашкільних закладах образотворчого, музично-танцювального та театрального напряму…………...…15 2.2 Практичні рекомендації педагогам щодо проведення масового заходу.........19 ВИСНОВКИ ………………………………………………………………………….23 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1.1 Значення масових заходів в позашкільній освіті Позашкільне виховання і навчання є безперервним процесом. Воно не має фіксованого терміну проходження від одного етапу до іншого, від створення умов для творчої діяльності дітей і підлітків, до забезпечення їх співпраці та самостійної творчості у творчому процесі, формування індивідуальних потреб у подальшій творчості, погляд на світ. Порівняно з базовою освітою і професійною освітою зміст позашкільної освіти і навчання будується на інших принципах. Ці принципи є особистими імперативами дітей та їхніх батьків. Ці порядки постійно розвиваються і змінюються, демонструючи безперервну живучість, нестандартизованість і варіативність цієї ланки освіти [2, c. 98]. Унікальність позашкільного навчально-виховного процесу полягає в тому, що методи і прийоми навчання покликані допомогти дітям орієнтуватися та самореалізовуватися в складному, багатогранному соціокультурному середовищі. Найбільш демократичним і гнучким способом залучення родини до виховно-освітньої співпраці вважається позашкільна освіта і виховання, що здійснюється в системі відкритої соціалізації в установах, покликаних сприяти адаптації особистості в суспільстві в реальному житті. Розвиток дітей і підлітків. Він визначає різні форми і методи, доступні його суб'єктам для навчання і виховного процесу, які можуть обиратися і використовуватися самостійно: визначати форми і методи навчання і виховання, тематику наукових досліджень, навчання і виховні курси, спецкурси. та послідовності їх освоєння ситуації з урахуванням вікових особливостей, здібностей та інтелекту особистості. Педагогічні навички неможливо набути без активного використання всіх форм навчальної роботи. Навчальна форма – це спосіб організації навчального процесу, який відображає внутрішній зв’язок елементів навчання і являє собою взаємовідносини між викладачем і учнями. Ефективність організаційної форми залежить від умілого використання методів досягнення поставлених цілей. Організаційна форма навчального процесу має бути оригінальною, творчою, науково обґрунтованою, майстерно побудованою. Основою їх класифікації в педагогіці є переважно кількість учасників навчально-виховної діяльності [3, c. 90]. Позашкільний навчальний заклад організовує навчально-виховний процес в об’єднаннях учнів різного віку та статі з використанням різноманітних форм і методів групової, індивідуальної та масової роботи, реалізує гнучкі програми та курси за 3-ма освітніми рівнями (початковий, основний та вищий), Реалізується зміст позашкільної освіти та виховання, що відрізняє ці типи закладів від інших соціокультурних та освітніх структур. Центрами позашкільної освіти і навчання є також загальноосвітні школи, ліцеї, гімназії тощо, які у складі навчально-виховного комплексу забезпечують неперервність загальної середньої освіти та позашкільної освіти та здійснюють підготовку учнів за специфікою умов діяльності. Головною метою позашкільної освіти і навчання є створення умов для творчого, інтелектуального, духовного та фізичного розвитку дітей та учнівської молоді у вільний час, підготовка молоді до переходу до ринкової економіки, водночас запровадити якісно нові форми і методи організації позакласної роботи молоді, задовольнити її освітні потреби шляхом залучення її до наукової дослідницької діяльності, технологічного конструювання, мистецтва, декоративно-прикладного, природоохоронного, краєзнавчого, історичного та ін. творчості. Організація позакласної роботи дітей та учнівської молоді є одним із резервів підвищення якості та інтенсивності вирішення соціальних проблем у сфері освіти [7, c. 33].