Рольова гра як засіб інтенсифікації навчального процесу на уроках іноземної мови (ID:1128665)
Зміст
ЗМІСТ
ВСТУП………………………………………………………………...................3
РОЗДІЛ 1. РОЛЬОВІ ІГРИ ТА ІГРОВІ МОМЕНТИ ЯК ОСНОВА МОТИВАЦІЇ ДЛЯ НАВЧАННЯ ШКОЛЯРІВ ІНОЗЕМНИМ МОВАМ..5
1.1. Аналіз основ ігрової діяльності на уроках англійської мови…..................5
1.2. Функції рольової гри………………………..……………….......................10
1.3. Рольова гра на уроці англійської мови як інтенсифікації навчального процесу……………………………………………………..................................13
РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНЕ ЗАСТОСУВАННЯ ІГОР ТА ІГРОВИХ МОМЕНТІВ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ ТА ПОЛЬСЬКОЇ МОВИ...17
2.1. Класифікація рольових ігор.…………………………...................………..17
2.2. Методичні рекомендації щодо проведення ігор на уроках англійської та польської мови......................................................................................................20 ВИСНОВКИ……………………………………………………………..….......25
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………................28
Зразок роботи
ВСТУП
Актуальність дослідження. В останні роки спостерігається значне зростання цікавості до англійської та інших іноземних мов. Англійська мова на сьогодні вважається мовою професійного спілкування в різних сферах діяльності. Найважливішим завданням вчителя є підвищення мотивації до вивчення англійської мови. Крім того, до комплексу завдань загальноосвітньої школи відноситься проблема вдосконалення педагогічної та виховної діяльності з навчання іноземної мови.
На сьогодні вчителі досліджують різноманітні методи впливу на розум, волю та емоції учнів з метою ознайомлення їх з багатством культури та традицій країни, де вивчається мова. Будуть розглянуті способи і прийоми для розвитку всіх аспектів мовленнєвої діяльності, таких як читання та аудіювання текстів, говоріння (як монологічне, так і діалогічне) та письмо. Додатково до традиційних занять використовуватимуться ігрові елементи та моменти, що сприятимуть активізації навчального процесу та стимулюванню пізнавальної діяльності. Відхід від традиційних методів навчання є головною причиною зростального інтересу до різних видів ігор. Важливо зауважити, що підтримка високого рівня мотивації сприяє збереженню інтересу до вивчення іноземних мов. Часто студенти зіштовхуються з проблемами, які здаються непереборними, і це може призвести до зниження прагнення до
освоєння мови.
Ігрова діяльність є ефективним методом, що активізує навчальний процес та сприяє використанню різних рівнів засвоєння знань. Саме тому використання ігор та ігрових елементів у навчанні іноземних мов привертає увагу дослідників різних спеціальностей, зокрема психологів, педагогів та методистів
.
Наукові дослідження багатьох вітчизняних та іноземних вчених висвітлюють проблеми стимулювання та мотивації вивчення іноземних мов за допомогою цікавих матеріалів та ігрових методів навчання.
Проте, не дивлячись, що проблеми гри та ігрові моменти добре вивчені, у шкільній практиці вони використовуються недостатньо активно. Тому дослідження теми «Ігри та ігрові елементи на уроках англійської мови» є актуальною і потребує аналізу.
Об’єкт дослідження: уроки англійської мови.
Предмет дослідження: ігрові елементи на уроках англійської мови.
Мета роботи – систематизувати теоретичний та практичний досвід використання гри та ігрових моментів на уроках англійської мови.
Відповідно до поставленої мети передбачається вирішення низки завдань:
1) вивчити та проаналізувати науково-методичну літературу за темою дослідження;
2) вивчити на практиці навчання іноземної мови види та типи вправ з використанням різних ігрових технологій;
3) класифікувати ігрові прийоми навчання англійської мови згідно з принципами їх організації та дати визначення рольової гри.
Для досягнення поставлених цілей був використаний комплекс теоретичних дослідницьких методів, таких як аналіз, синтез, узагальнення та інтерпретація педагогічної, психологічної та методичної літератури. Також проведено соціально-педагогічний аналіз.
Структура роботи. Робота складається зі вступу, двох розділів, висновків та списку використаних джерел.
Інші роботи з даної категорії: