0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«ДІЛОВІ ІГРИ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ЗАСІБ РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ НАВИЧОК НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В СТАРШІЙ ШКОЛІ» (ID:1128925)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 31
Рік виконання: 2024
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ НАВИЧОК У УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ 1.1. Сутність поняття «комунікативні навички» 1.2. Особливості розвитку комунікативних навичок у учнів старших класів 1.3. Ділові ігри як засіб розвитку комунікативних навичок у учнів старших класів РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВИКОРИСТАННЯ ДІЛОВИХ ІГОР НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В 10-11 КЛАСАХ 2.1. Методичні рекомендації щодо використання ділових ігор на уроках англійської мови в 10-11 класах 2.2. План конспект уроку з англійської мови із використанням ділових ігор ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Гра проходить кілька фаз [14, с. 26], і, за словами Травіна, вона володіє численними перевагами на всіх етапах дидактичної взаємодії. Однією з основних переваг гри є висока мотиваційна ефективність, оскільки вона акцентує увагу на самому процесі, а не лише на кінцевому результаті. Зазначається, що навіть учень, який зазвичай є пасивним, швидко зацікавлюється грою, і багато хто, навіть ті, хто не проявляє ентузіазму до навчання, полюбляють грати. Однак ключовий момент полягає в тому, що, граючи, вони навчаються, навіть не відчуваючи цього. Наведено декілька прикладів ігрових ситуацій, зокрема гра «Барон Мюнхгаузен» [19]. Мета цієї гри - спростувати винаходи барона Мюнхгаузена, які вчитель заздалегідь підготував, або запропонувати дітям створити неправдиві твердження в рамках домашнього завдання, які потім будуть зачитані та спростовані під час його перевірки на уроці. Також розглядаються ланцюжкові прийоми, що можуть приймати різні форми, такі як ланцюжок думок чи ланцюжок відповідей на послідовні питання. Ці прийоми можуть бути використані під час фронтального опитування і сприяють формуванню уваги учнів. Додатковим методом є використання оборотних карток, де учні складають слова-поняття зі складів і потім пояснюють їх зміст та основні характеристики. Вивчення алфавіту та розвиток навичок читання на початковому етапі іноземної мови можуть бути підтримані за допомогою різноманітних ігрових форм [20]. Один із прийомів включає в себе роздавання учням карток із реченнями, де слова переплутані, і завданням є правильно побудувати пропозицію та пояснити, про яке явище або поняття в ній йдеться. Це допомагає зацікавити учнів і стимулювати їхню навчальну активність, особливо при роботі з текстом. Ще один прийом включає в себе «Знайди помилку», де учням пропонується читати текст, шукаючи помилки та неточності, які були внесені вчителем порівняно з оригінальним текстом. Це сприяє розвитку уважності та аналітичних навичок учнів [21].
Інші роботи з даної категорії: