0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Застосування методу аналізу конкретних ситуацій у професійній підготовці майбутніх вчителіів початкової школи (ID:1129673)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 87
Рік виконання: 2019
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНИЙ ОГЛЯД ОСОБЛИВОСТЕЙ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ 7 1.1. Особливості підготовки майбутніх вчителів початкових класів до використання інтерактивних стратегій у професійній діяльності 7 1.2. Роль методів активізації навчально-пізнавальної діяльності майбутніх вчителів початкових класів 10 1.3. Імітаційні технології у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи 23 Висновки до 1 розділу 29 РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНЕ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ АНАЛІЗУ КОНКРЕТНИХ СИТУАЦІЙ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ 30 2.1. Особливості застосування методу аналізу конкретних ситуацій в підготовці майбутніх вчителів 30 2.2. Постановка дослідження 34 2.3. Аналіз та оцінка результатів дослідної роботи 39 2.4. Удосконалення практичної підготовки майбутніх вчителів початкової школи шляхом використання методів активного навчання 45 2.5. Різнорівнева ефективність застосування ситуаційної методики навчання у ВНЗ 62 Висновки до другого розділу 68 ВИСНОВКИ 70 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 72 ДОДАТКИ 81
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження. Сучасні процеси соціально-економічного розвитку, орієнтація України на входження до європейського освітнього простору зумовлюють необхідність теоретичного осмислення та якісного оновлення системи професійної підготовки вчителя на різних етапах педагогічної освіти. Відповідно до положень «Національної доктрини розвитку освіти України у ХХІ столітті», законів України «Про освіту», «Про вищу освіту» та Концепції педагогічної освіти визначено завдання щодо підвищення професійного рівня і педагогічної майстерності майбутнього вчителя. Відтак, пріоритетним напрямом є оновлення національної системи освіти шляхом запровадження вітчизняних та зарубіжних здобутків у педагогічну теорію і практику, зокрема сучасних педагогічних технологій і інновацій, що забезпечить подальше вдосконалення навчально-виховного процесу, доступність та ефективність освіти. У зв'язку з існуючими соціально-економічними умовами в країні особливо гостро постає проблема професійно-педагогічної підготовки фахівців, здатних поєднати теоретичну підготовку і практичні вміння, необхідні для творчої діяльності в професійній сфері. У системі професійної підготовки вчителя існують певні суперечності між: орієнтацією на оволодіння майбутнім учителем певною системою знань як основи його професійної підготовки та недостатньою сформованістю необхідних практичних умінь; сучасними вимогами до методичної підготовки майбутніх учителів і наявним рівнем сформованості методичної компетенції випускників педагогічних вищих навчальних закладів; наявністю у сфері освіти значної свободи у виборі методів і засобів для педагогічної творчості та відсутністю належної професійної підготовки для впровадження інноваційних технологій у професійно-педагогічну підготовку майбутніх учителів. Однією з таких технологій навчання є кейс-метод, який застосовується у практиці викладання багатьох дисциплін у Великій Британії. Широке функціональне коло кейс-методу створює можливості для його використання не тільки в гуманітарній та мовній, але й у педагогічній освіті. Актуальність і перспективність використання технології кейс-методу у професійній підготовці майбутніх учителів, недостатня теоретична і практична розробленість окресленої проблеми і відсутність комплексних наукових досліджень, зумовили вибір теми дипломного дослідження: «Застосування методу аналізу конкретних ситуацій у професійній підготовці майбутніх вчітелів початкової школи». Мета дипломного дослідження - здійснити цілісний науковий аналіз застосування технології кейс-методу в системі професійної підготовки майбутніх учителів; виявити її сутність, зміст, провідні тенденції. Виходячи з мети дослідження, визначено такі завдання: 1. Виявити основні тенденції розвитку змісту та організаційних засад системи професійної підготовки майбутнього вчителя початкових класів; 2. Обґрунтувати сутність і зміст технології кейс-методу та особливості його використання у професійній підготовці майбутнього вчителя початкових класів; 3. Експериментально дослідити застосування кейс-методу у професійній підготовці майбутнього вчителя в Україні; 4. Визначити особливості впровадження технології кейс-методу у системі вітчизняної професійної підготовки. Об’єкт дослідження - професійна підготовка майбутнього вчителя початкових класів на Україні. Предмет дослідження - сутність, зміст та особливості застосування кейс-методу у підготовці майбутнього вчителя початкових класів. Методологічна основа дослідження. Концепції формування особистості фахівця; загальнонаукові положення теорії пізнання про єдність педагогічної теорії й практики, навчання і виховання, освіти і самоосвіти; основні методологічні принципи науковості, об’єктивності, системності, соціальної зумовленості; комплексного використання методів наукового пошуку; основні положення системного підходу як методологічного способу пізнання педагогічних фактів, явищ і процесів. Теоретичну основу дослідження становлять: теоретичні положення загальної та порівняльної педагогіки (Н.В. Абашкіна, І.Д. Бех, Б.Л. Вульфсон, Н.М. Лавриченко, О.І Локшина, З. А. Малькова, О.В. Овчарук, Л.П. Пуховська, А.А. Сбруєва, О.В. Сухомлинська); теорії трансформації освіти на Заході (Б.Л. Вульфсон, В.П. Кравець, М.П. Лещенко, Н.Г. Ничкало), у Великобританії (О.Ю. Леонтьєва, О.В. Парінов, Н.В. Федорова, Н.П. Яцишин), у США (Т.С.Кошманова, І.В. Пєнтіна, О.І. Пономарьова); положення щодо стандартизації професійної підготовки вчителів у Великій Британії (Н.М. Авшенюк та ін.); дослідження, спрямовні на вивчення кейс-методу, його функцій і навчальних можливостей (О.С.Віханський, А.І. Наумов, Н.Н. Піскунова, Е.В. Піліпенко, В.Я. Платов, О.І. Сидоренко, Ю.П. Сурмін, І.М. Фейнгенберг, П. Шеремет) та ін. Джерельну базу дослідження становлять:  Документи уряду України з питань реформування системи навчання у вищих навчальних закладах країни, циркуляри Міністерства освіти та праці щодо різноманітних аспектів досліджуваної проблеми;  наукові праці (монографії, дисертації) українських і російських дослідників; матеріали наукових конференцій, присвячених проблемам розвитку та реформування змісту вищої освіти;  українська та російська педагогічна періодика, матеріали наукових конференцій, присвячених розвитку шкільної освіти в Україні, вітчизняні та зарубіжні статистичні та реферативні збірники, словники, довідники, енциклопедичні видання; Конституція України, Закони України й офіційні підзаконні акти в галузі освіти. Методи дослідження: теоретичні - вивчення та аналіз зарубіжних і вітчизняних першоджерел з наступною систематизацією і синтезом отриманої наукової інформації з теми дослідження; контент-аналіз - з метою обґрунтування базових понять; історико-педагогічний аналіз - для вивчення процесу становлення і розвитку кейс-методу у вітчизняній вищій школі; узагальнення та осмислення сучасних наукових підходів з проблем якості педагогічної освіти, її реформування і перспектив підвищення рівня професіоналізму вчителя на Україні. Наукова новизна і теоретичне значення одержаних результатів полягає в тому, що 1) здійснено комплексне дослідження застосування кейс-методу у професійній підготовці майбутніх вчителів початкових класів (гнучке поєднання теоретичного і практичного компонентів: практична спрямованість, акцент на самостійну роботу та розвиток критичного мислення студентів тощо проаналізовано сучасні підходи до класифікації кейсів відповідно до цілей і завдань процесу навчання, характерних для вищих навчальних закладів України; теоретично обґрунтовано різновиди методики застосування кейсів та структуру роботи з ними у підготовці вчителів. Практичне значення результатів дослідження визначається тим, що: упроваджено у навчальний процес методичні рекомендації «Застосування технології кейс-методу у професійній підготовці майбутніх учителів для студентів та викладачів вищої школи». Запропоновані матеріали можуть бути використані при викладанні педагогічних дисциплін у процесі професійної підготовки майбутніх учителів у вищих навчальних закладах України. Структура та обсяг дипломної роботи. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків до них, загальних висновків, списку використаних джерел, додатків. Загальний обсяг дипломної роботи складає 91 сторінку.  
Віртуальна АТС
Віртуальна АТС
Хочете, зателефонуємо
у зручний для Вас час?
КНОПКА
ЗВ'ЯЗКУ