0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Задоволення освітніх потреб дітей-інвалідів (ID:1130106)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 43
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ …………………………………………………………………………….3 РОЗДІЛ І. АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ З ОБМЕЖЕНИМИ ФУНКЦІОНАЛЬНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ 1.1. Законодавче забезпечення соціального захисту дітей-інвалідів в Україні ……………………………………………..5 1.2. Формування та реалізація інклюзивної політики у сфері освіти дітей з особливими освітніми потребами в Україні …9 1.3. Особливості освіти і професійної підготовки інвалідів ……..16 РОЗДІЛ ІІ. СУЧАСНИЙ СТАН, ТА ПРОБЛЕМИ ОСВІТИ ДІТЕЙ ІНВАЛІДІВ 2.1.Загальний огляд стану впровадження інклюзивної освіти ……23 2.2. Поінформованість, сприйняття та ставлення до ідеї інклюзивної освіти …………………………………………………….26 РОЗДІЛ ІІІ. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ДІТЕЙ- ІНВАЛІДІВ 3.1. Основні проблеми на шляху інклюзивної освіти …………….33 Висновки ………………………………………………………………………..39 Список використаних джерел ………………………………………………….41 Додатки ……………………………………………………………………..……43
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження. Одним із найважливіших чинників прогресивного розвитку суспільства є освіта дітей, які позбавлені можливості вести повноцінне життя внаслідок вад фізичного та психічного розвитку. Освітній процес який передбачає освіту дітей-інвалідів має назву інклюзія. Для широкої громадськості ідеї інклюзивної освіти та її впровадження в Україні сьогодні є ще малознайомими. Однак, процес інклюзії в освіті - залучення дітей із особливими потребами та обмеженими можливостями за станом здоров'я до умов загальноосвітніх навчальних закладів - існував в українському суспільстві завжди. Більш інтенсивно і чітко цей процес проявив себе наприкінці 90-х років. Саме в цей період спостерігається збільшення кількості дітей із особливими потребами в загальноосвітніх школах. Посилення цих тенденцій відбулося під впливом економічних факторів, і змін, що позначилися в українському суспільстві: спрямування у напрямку демократизації та розповсюдження ідей і принципів рівності на всі сфери суспільного життя. Важливим стимулом для розвитку інклюзивної освіти також стало безпосереднє поширення інформації, ідей, досвіду та практики інклюзії, що мали місце в західних та пострадянських країнах, як серед професійної спільноти, так і серед громадськості. Певний вплив має і загальне погіршення стану здоров'я українських дітей. На перший погляд, до проблем впровадження інклюзивної освіти долучена достатньо обмежена група населення. В першу чергу це діти із особливими потребами, їх батьки, вчителі загальноосвітніх шкіл та спеціальних навчальних закладів; по-друге: громадські організації, які допомагають – і батькам, і вчителям – подолати труднощі на шляху реалізації поставленої мети – забезпечення можливостей рівних освітніх умов для всіх дітей. В подальшому – розвиток і впровадження інклюзії стає завданням і потребою суспільства в цілому, процесом, до якого залучаються не лише безпосередні представники закладів освіти, але й фахівці у сфері освіти, представники законодавчих і виконавчих органів влади, широкі кола громадськості. Аналіз психолого-педагогічної літератури свідчить, що проблемами освіти дітей-інвалідів займалося багато науковців, зокрема Л.С. Вавіна, Т.А. Власова, М.С. Певзнер, Л.І. Плаксіна, К.С. Лебединська, Л.І. Солнцева, Т.Г. Єгорова, Т.Д. Ілляшенко та багато інших. Мета дослідження: вивчити та представити стан інклюзивної освіти в Україні: результати, бар’єри та перспективи впровадження. Об‘єкт дослідження – діти з обмеженими функціональними можливостями. Предмет дослідження – процес інклюзії в освіті Виходячи з мети мого дослідження переді мною постають наступні завдання Завдання дослідження : 1. Проаналізувати психолого-педагогічну літературу щодо стану сучасної освіти дітей інвалідів. 2. Розглянуті особливості інклюзивної освіти України на сучасному етапі. 3. Визначити специфіку соціально-педагогічної роботи з дітьми з обмеженими функціональними можливостями в умовах дошкільних навчально-виховних закладів та загальноосвітніх шкіл. У нашому курсовому дослідженні були використанні наступні методи: Напівформалізовані інтерв’ю – з вчителями та адміністрацією шкіл та НВК/ дитячих садків, N=24; Фокус-групові дискусії – з батьками дітей з особливими потребами та батьками звичайних дітей (N=9) Також ми враховували регіональні особливості впровадження інклюзії.