0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування уявлень про навколишній світ у початковій школі (ID:1130435)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 38
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………………………3 РОЗДІЛ І. ФОРМУВАННЯ УЯВЛЕНЬ ПРО НАВКОЛИШНІЙ СВІТ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ…………………………………………………………5 1.1. Формування культури школярів: психолого-педагогічний аспект……5 1.2. Система виховання у сучасній початковій школі……………………..9 РОЗДІЛ ІІ. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА ДОСЛІДЖЕННЯ…………………….14 2.1. Методика проведення різноманітних форм роботи під час вивчення природознавства в 3 класі……………………………………………………14 2.2. Підсумок уроку…………………………………………………………..26 ВИСНОВКИ…………………………………………………………………….36 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………...38  
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність даної роботи полягає в тому, що розуміння дошкільниками особливостей функціонування навколишнього світу в майбутньому дасть їм не тільки більш ефективно жити, а й розуміти необхідність збереження природних багатств нашої планети. проблеми, з одного боку, є наслідком науково-технічного розвитку людства, а з другого – вони інтенсивно впливають на економічне становище в тій чи іншій країні або її регіоні і, щонайголовніше, на менталітет суспільства. Тобто такі важливі категорії нашого життя, як культура, освіта, екологічна ситуація і економічне становище взаємопов’язані, нерозривні і визначають майбутнє не тільки будь-якої держави, а й людського суспільства в цілому. У формуванні ї свідомості відповідальна роль належить початковій школі, яка є однією з перших ланок становлення людини – громадянина. Основні риси характеру особистості формуються у ранньому дитинстві, і спілкування з природою має у вихованні дитини першорядне значення. Для успішного виховання молодших школярів необхідно вичленити потенціал кожного навчального предмета. Основну роль при цьому слід відвести природознавству та урокам читання, під час вивчення яких необхідно закласти наукову основу природоохоронної діяльності дітей. У процесі навчальної діяльності головне – «розпочати формування цілісного уявлення про природне і соціальне середовище, виробляти правильну поведінку в колективі і природі» [36, с.63]. У процесі вивчення різних навчальних предметів молодші школярі мають засвоїти знання про взаємозв’язок і взаємовплив живої і неживої природи, природи і виробничої діяльності людей та необхідність мінімального втручання людини у природні процеси, які у випадку недбалого ставлення можуть стати незворотними і некерованими. Проблеми виховання та формування ї культури школярів досліджували як класики педагогічної думки (В.О. Сухомлинський , К.Д. Ушинський та ін.), так і сучасні вчені-педагоги (В.П. Горощенко, Н.С. Жестова , Л.І. Іщенко , А.І. Кузьмінський, Н.Є. Мойсеюк, М.М. Фіцула , В.В. Ягупов та ін.). Об’єкт дослідження – виховання молодших школярів. Предмет дослідження – педагогічні умови забезпечення виховання молодших школярів. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати і експериментально перевірити систему педагогічних умов забезпечення виховання молодших школярів у процесі навчальної діяльності. Відповідно до поставленої мети дослідження визначені завдання дослідження: 1) Розкрити сутність та структуру виховання у початковій школі. 2) Розкрити шляхи та засоби виховання учнів молодшого шкільного віку. 3) Визначити вплив експериментальної методики на результативність процесу виховання молодших школярів.