0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Театралізовані вправи як засіб виховання гуманності дітей старшого дошкільного віку (ID:1131154)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 34
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕАТРАЛІЗОВАНА ДІЯЛЬНІСТЬ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ 5 1.1.Значення театралізованої діяльності в розвитку старших дошкільників 5 1.2.Види театралізованої діяльності та їх характеристика 12 1.3. Особливості гуманних почуттів у дітей старшого дошкільного віку 19 РОЗДІЛ ІІ. ТЕАТРАЛІЗОВАНА ДІЯЛЬНІСТЬ В ПРАКТИЦІ ДОШКІЛЬНОГО ВИХОВАННЯ 21 2.1.Аналіз програмових вимог щодо організації театралізованої діяльності в ДНЗ 21 2.2. Особливості організації театралізованої діяльності в дошкільному закладі 26 2.3.Загальні напрямки, методи та принципи керівництва театралізованою діяльністю 29 ВИСНОВКИ 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 34
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми полягає в тому, що все життя дитини насичена грою, кожна дитина хоче зіграти в ній свою роль. У грі дитина не тільки отримує інформацію про навколишній світ, закони суспільства, красу людських відносин, а й вчиться жити в цьому світі, будувати взаємини з оточуючими, а це в свою чергу, вимагає творчої активності особистості, вміння тримати себе в суспільстві. Античний театр - театральне мистецтво Стародавньої Греції, Стародавнього Риму, країн Близького Сходу (VI ст. До н. Е.. IV-V ст. Н. Е..) У цю пору виникло європейське театральне мистецтво. У всіх народів світу давніх часів існують свята, пов'язані з щорічними циклами вмирання та відродження природи, зі збором врожаю. Ці обряди дали життя драмі і театру Греції, Риму. У Греції вони були присвячені богу Діонісу. Хор ряджених і заспівувач не просто виконували пісню, між ними виникав діалог, а значить - активна міміка, дія. У Римі на святах урожаю співалися веселі, потішні пісні, у яких рідко звучали актуальні теми, соціальні мотиви; виконувалися танці (пластична культура руху, жесту). Таким чином, біля витоків театру - народне мистецтво, що виникло як необхідний елемент в соціальній і духовній життя людей, як масове видовище. Греки придумали представляти сказання про своїх богів і героїв у живих осіб, зрозуміли, як повчально і цікаво може бути театральне видовище. де замість оповідача перед слухачами виступали ті самі люди, про яких розповідається в казці (міфі). Від греків ми запозичили і саме слово «театр», яке по-грецьки вимовляється театрон і означає «видовище». Гра – велике світле вікно, через яке в духовний світ дитини вливається потік уявлень, понять про оточуючий світ. «Гра – іскра, яка запалює вогник допитливості», – стверджував В.А.Сухомлинський. В грі дитина не тільки отримує інформацію про оточуючий світ, про закони суспільства, про красу людських відносин, але й вчиться жити в цьому світі, будувати свої відносини, а це потребує творчої активності особистості (уваги, уяви, логіки, емоційної пам’яті, добре розвинутої мови, міміки), тобто вміння триматися в суспільстві. Все життя дітей насичене грою. Кожна дитина хоче зіграти свою роль. Але як же це зробити? Як навчити малюка грати, брати на себе роль і діяти? Цьому допоможе театр. Предметом дослідження є театралізована гра дітей дошкільного віку. Об’єктом дослідження є формування гуманізму у старших дошкільників засобами театралізованих занять. Мета дослідження - науково обґрунтувати позитивний вплив театралізованих занять на гуманістичне виховання старших дошкільників. Завдання дослідження: – визначити роль театралізованої діяльності в гуманістичному розвитку старших дошкільників; – проаналізувати вимоги загально розвиваючих програм дитячого садка; – визначити загальні методи керівництва театралізованою діяльністю дошкільників; – – упорядкувати систему занять з метою розвитку театралізованих здібностей дошкільників; – описати методичні рекомендації для вихователів, музичних керівників по організації театралізованої діяльності дітей дошкільного віку.