0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ТРВЗ як засіб розвитку пізнавальної діяльності молодших школярів (ID:1133014)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 39
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ……………………………………………………………………………3 Розділ 1. Теоретичні основи пізнавальної діяльності у молодших школярів 1.1. Визначення мислення, творчості та креативності………………5 1.2. Особливості пізнавальної діяльності молодших школярів…….11 1.3. Зміст естетичного виховання молодших школярів……………..14 Розділ 2. Засоби розвитку пізнавальної діяльності у молодших школярів 2.1. Умови розвитку пізнавальної діяльності молодших школярів...18 2.2. Сутність та особливості розвиваючих ігор……………………...20 2.3. Значення площинного моделювання для загального розвитку молодших школярів…………………………………………………...25 Висновки……………………………………………………………………….35 Список використаних джерел………………………………………………...37
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Проблема розвитку дитячих творчих здібностей є досить актуальною на сучасному етапі. Дослідження дозволяють відзначити необхідність та можливість розвитку творчих здібностей вже з молодшого шкільного віку. Розвиток пізнавальної діяльності відбувається у процесі навчання і виховання. Воно формується в процесі взаємодії зі світом, за допомогою оволодіння в процесі навчання змісту матеріальної і духовної культури, мистецтва. Тому є можливість говорити про спеціальне, цілеспрямоване формування пізнавальної діяльності, про системний формуючий вплив. Важливу роль у підготовці до творчої праці відіграє дошкільний заклад. Саме в цьому віці полягає психологічна основа для такої діяльності. Розвиваються уява і фантазія, творче мислення, виховується допитливість, активність, ініціатива, формуються вміння спостерігати й аналізувати явища, проводити порівняння, узагальнювати факти, робити висновки, практично оцінювати діяльність. Починають складатися і диференціюватися інтереси, схильності, формуються потреби, що лежать в основі творчості. Розвиток пізнавальної діяльності невіддільне від формування виконавських умінь і навичок. Чим різнобічне і досконаліше вміння та навички у людини, тим багатше його фантазія, реальніше задуми. Загалом, ідея розвитку творчих здібностей індивідуума, як щойно було сказано, відповідає як його інтересам, так і загальнодержавним інтересам та інтересам людського суспільства взагалі. Насамперед, творча особистість заочно краще і легше пристосовується до побутових, соціальних та виробничих умов, ефективніше їх використовує і змінює відповідно до власних уподобань, переконань тощо. Дбаючи про розвиток творчих здібностей у дітей, залучаючи їх до творчої праці, ми створюємо необхідні умови для розвитку всіх без винятку психічних якостей у дітей. Також залучення їх до творчої діяльності розкриває перед ними горизонти людських можливостей і сприяє правильному визначенню свого місця на широкому полі власних знань, умінь та здібностей. Мета дослідження: визначити особливості пізнавальної діяльності молодших школярів. Об’єкт дослідження: творче мислення. Предмет дослідження: особливості розвитку пізнавальної діяльності у молодших школярів. Гіпотеза дослідження: полягає в припущенні, що при створенні спеціально організованих занять у концепції закладу сприяють творчому розвитку, та розвивається творче мислення молодших школярів. Задачі дослідження: 1. Провести теоретичний аналіз психологічної літератури з вивчення пізнавальної діяльності у дітей в ранньому віці; 2. Обґрунтувати загальну характеристику пізнавальної діяльності у молодших школярів; 3. Розглянути особливості та умови що сприяють розвитку пізнавальної діяльності молодших школярів; 4. Узагальнити результати дослідження про творче мислення у молодших школярів. Методи дослідження: теоретичні методи – це теоретичний аналіз проблеми, систематизація наукових даних; емпіричні методи – спостереження, психодіагоностичні методики (Скорочений варіант образотворчої (фігурної) батареї тесту креативності П. Торранса; модифікаційні тести Гілфорда: субтест "Римування", субтест "Використання предметів", субтест "Словесна асоціація"). Матеріали дослідження можуть бути використані психологами, педагогами, робітниками дитячих садків, батьками.