0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Навчально методичне забезпечення занять з образотворчого мистецтва (ID:1133062)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 43
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТИПИ УРОКІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА ТА ОСНОНІ ЇХ КОМПОНЕНТИ 5 1.1. Структура і обладнання уроків образотворчого мистецтва 6 1.2. Примірний перелік навчально-наочних посібників та навчального обладнання з образотворчого мистецтва 10 РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНЕ ЗАСТОСУВАННЯ ФОРМ ТА МЕТОДИК РОБОТИ НА УРОКАХ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА 12 2.1. Методика та прийоми роботи з першокласниками на уроках 12 2.2. Методика роботи на уроках ліплення та декоративно-прикладного мистецтва 18 2.3. Використання бесід про творчість художників 27 ВИСНОВКИ 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 35 ДОДАТКИ 37
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП За умов розбудови, демократизації та докорінної трансформації суспільства усвідомлення загрози, яка криється в бездуховності, емоційної недорозвиненості людей і юнацтва, низького рівня креативності, виникає нагальна потреба пошуку нових та нетрадиційних форм роботи в процесі навчально-виховної діяльності та пошуку особливих засобів впливу на духовність особистості. Серед останніх у загальному русі за гуманізацію системи освіти поступово зростає роль образотворчого мистецтва. Виховний потенціал мистецтва міститься у самій його суті і пояснюється тим, що емоційна сторона свідомості, естетичні ідеали особистості первинні стосовно інтелекту в формуванні духовних інтересів, ставлення до світу взагалі. Досвід роботи в загальноосвітніх школах доводить, що всіх дітей можна навчити образотворчого мистецтва. У початкових класах учні поступово набувають знань про мистецтво, його види та жанри, художні техніки, навчаються працювати різноманітними художніми матеріалами. Від того, як засвоять це молодші школярі, чи буде їм і надалі цікаво навчатись та творити в царині мистецтва залежить їхня подальша образотворчість. Тому дуже важливо зацікавити дітей мистецтвом, творчою та оцінною діяльністю. Найбільш оптимальним для цього є перший клас загальноосвітньої школи. В педагогічній науці є чимало досліджень присвячених навчанню образотворчому мистецтву учнів шестирічного віку. Зокрема ця проблема висвітлена в працях Ш. Амонашвилі, А. Валлон, Н. Гордуз, О.Дейч, Е. Коваленко, В. Котляр, Я. Коломинського, Л. Любарська, С. Коновець, Н. Кириченко, Д. Ельконіна, Є. Панько, В. Сухомлинського, Я. Чарнецького та інших. Актуальною і значимою ця проблема є сьогодні, коли перед школою стоять важливі завдання: творчо розвинути дитину, сформувати естетичний смак, як виразник духовного розвитку особистості, зберегти в душі дитини прекрасне та щире ставлення до всього оточуючого – в житті, в мистецтві, в суспільних відносинах, в людських взаєминах. Реалізацію вищеназваних завдань слід починати якнайшвидше. Обмаль часу, відведеного для вивчення образотворчого мистецтва, обмежують безпосереднє наближення дитини до об’єктів образотворчої діяльності та зумовлюють необхідність систематичної та динамічної роботи вчителя з вказаного навчального предмету. Мета дослідження – визначити теоретичні та практичні аспекти вивчення образотворчого мистецтва у початковій школі, її особливості. Згідно з метою та предметом дослідження було визначено такі завдання:  проаналізувати науково-педагогічну літературу;  виявити основні форми роботи з дітьми цього віку взагалі та роль і місце образотворчого мистецтва у навчально-виховному процесі;  конкретизувати методи та прийоми роботи з учнями на уроках образотворчого мистецтва та у позаурочній діяльності вчителя початкових класів. Об'єкт дослідження – урочна та позаурочна робота з образотворчого мистецтва. Предмет дослідження – особливості методики роботи у процесі вивчення образотворчого мистецтва. Методи дослідження. Для розв'язання поставлених завдань було використано такі методи наукового дослідження: теоретичний аналіз наукових джерел, аналіз, синтез. Структура дослідження. Курсова робота складається із вступу, двох розділів, загальних висновків, списку використаних джерел, додатків.