0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Урок читання та письма в букварний період (ID:1133788)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 39
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ ………………………………………………………………………..3 Розділ І. Організація навчання письма та читання молодших школярів 1.1. Вироблення навичок письма та читання як складний багатосторонній процес …………………………….5 1.2. Організація навчання письма та читання в букварний період ………………………………………………...13 Розділ ІІ. Методичні вказівки щодо навчання письма та читання в букварний період навчання грамоти 2.1. Вимоги до уроків навчання письма та читання в букварний період …………………………………………………..20 2.2.Орієнтовна структура уроку письма в букварний період навчання грамоти ………………………………………….25 Висновки …………………………………………………………………....28 Список використаної літератури …………………………………………30 Додатки ……………………………………………………………………..32
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Формування навичок письма та читання має велике не тільки педагогічне, а й суспільно-виховне значення. Привчаючи першокласників до чіткого, акуратного, усталеного письма, вчитель виховує у них старанне ставлення до виконання будь-якої роботи, не лише письмової. Важкість роботи з навчання письма та читання проявляється великою мірою через вікові характеристики учнів, адже діти 6-річного віку є не завжди достатньо підготовленими фізіологічно до сприймання такого матеріалу. Саме ця проблема зумовлює актуальність нашої теми для сучасної початкової школи. "Письмо" - складна мовленнєва дія. Доросла людина пише, не помічаючи елементарних дій, автоматично. У першокласників цей процес поділяється на декілька самостійних дій. Він повинен слідкувати за положенням ручки і зошита, згадувати рукописну літеру, яка відповідає звуку або друкованій букві, розмістити її на рядку, з’єднати з іншими. Це не лише уповільнює темп письма, але й втомлює дитину фізично й розумово. У зв'язку з цим на уроках необхідно проводити спеціальні вправи для рук і тулуба, чергувати письмо з усними вправами. Приступаючи до навчання письма та читання учнів цього віку, вчитель має знати особливості розвитку кожної дитини, у процесі роботи звертати увагу на психофізіологічний стан і керуватись цим у наданні обсягу і характеру завдань. Мета роботи - охарактеризувати методику навчання письма та читання першокласників в букварний період. Відповідно до мети сформульовані наступні завдання:  Проаналізувати дидактичну та методичну літературу з проблеми.  Охарактеризувати організаційні прийоми роботи в букварний період.  Виокремити методичні вказівки з навчання письма та читання.  Підсумувати методичну діяльність з проблеми на сторінках курсової роботи. Об’єкт роботи - навчання письма та читання 6-річних першокласників в букварний період. Предмет - методика навчання письма та читання.