0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Екологічне виховання, як складова екологічного туризму, на прикладі шкіл і громадських організацій в Чернівецькій області (ID:1134474)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 85
Рік виконання: 2019
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ: ЗМІСТ: 2 ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ОГЛЯД ЛІТЕРАТУРИ З ПРОБЛЕМ ЕКОЛОГІЧНОГО ВИХОВАННЯ ШКОЛЯРІВ У ПОЗАКЛАСНІЙ РОБОТІ 6 Висновок до розділу І 13 РОЗДІЛ ІІ. ЕКОЛОГІЧНЕ ВИХОВАННЯ, ЯК СКЛАДОВА ЕКОЛОГІЧНОГО ТУРИЗМУ 14 2.1 Завдання і зміст екологічного виховання та освіти 14 2.1.1. Значення екологічної освіти і виховання 15 2.1.2. Методики екологічного виховання 18 2.1.3. Інновації у технології екологічного виховання 28 2.2. Загальні питання екологічного виховання 33 2.3. Екологічний туризм на території Чернівецької області: сучасний стан та перспективи функціонування 37 Висновок до розділу ІІ 48 РОЗДІЛ III. ПРИКЛАДИ ПРОВЕДЕННЯ ЕКОЛОГІЧНОГО НАВЧАННЯ У М. ЧЕРНІВЦІ 49 3.1. Реалізація виховного потенціалу позашкільної освіти засобами масових заходів. 51 3.2. Аналіз роботи творчих учнівських об’єднань екологічного та природоохоронного спрямування. 64 3.3. Робота на природоохоронних територіях 74 Висновок до розділу IІІ 77 ВИСНОВКИ 78 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ: 82
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Людство є частиною природи і його доля на пряму пов’язана зі станом довкілля. Утім людина у своєму розвитку часто забуває про це: вона творить науку і техніку, не передбачаючи можливих наслідків. Науково-технічний прогрес почав працювати проти нас – шкідливі викиди промисловості, сільського господарства, транспорту спричиняють зменшення чисельності лісів на планеті, опустелювання земель, глобальне потепління, забруднення навколишнього середовища. Розвиток промисловості та нових технологій призвів до збільшення смертності населення. Актуальність теми у наш час пов’язана з тим, що у своїх стосунках з природою людина дійшла крайньої межі, коли головним питанням стало не просто забруднення і знищення природи, а, навіть можливість подальшого існування людської цивілізації. Навколишнє середовище знаходиться в кризовому положенні, що пов’язано з надмірним антропогенним втручанням, що веде за собою порушення природної рівноваги, загибель природних об’єктів, а саме флори і фауни, забруднення життєво важливих систем (атмосфери, гідросфери, літосфери, біосфери). Сьогодні екологічна криза із локальної набула глобального характеру. Але головну причину скрутного екологічного становища, насамперед, необхідно шукати в суспільстві загалом і в кожній окремій людині. Це пов’язано із загальним падінням рівня культури населення і її важливої складової – екологічної культури. Таке явище пов’язано із незнанням або ігноруванням законів природи, егоїстичним, споживацьким ставленням до природних ресурсів. Людиною править спрага наживи, егоїзм, та інші негативні якості. Не слід забувати, що від рівня нашої екологічної свідомості і культури залежить майбутнє нашої планети. Вирішити всі ці задачі можливо лише шляхом органічного єднання класної і позакласної роботи. Позакласне виховання в галузі навколишнього середовища, на думку більшості фахівців, має широкі можливості, створюючи передумови для розвитку соціальної активності школярів, їхньої самостійності, усвідомлення природи як системи цінностей, розвиваючи здатність до моральних оцінок як індивідуального так і суспільного ставлення до навколишнього середовища. Вивченням даної проблеми займалися видатні педагоги минулого: О.Духнович, К.Ушинський, В.Сухомлинський. І в наш час багато науковців та педагогів – практиків присвятили свої дослідження проблемі екологічного виховання, серед них: Лисенко Н.В., Яришева Н.Ф., Глухова Н., Скребець В., Фокіна В., Ніколаєва С., Плохій З., Кондратьєва Н. та ін. Але слід відмітити, що за останні десять років інтерес до позакласної роботи знизився. Таким чином, необхідність екологічної освіти й виховання в позакласній роботі не викликає ніякого сумніву. Тому ми й вирішили зайнятись цією проблемою. Об’єктом дослідження даної роботи є цілеспрямований процес екологічного виховання учнівської молоді у позакласній роботі, як складової екологічного туризму. Предмет дослідження – сутнісні аспекти екологічного виховання, його основні завдання та шляхи їх реалізації. Мета роботи – вивчити теоретичні основи екологічного виховання, як складової екологічного туризму, на прикладі шкіл і громадських організацій в м. Чернівці, його значення для формування майбутніх громадян нашої держави; надати характеристику головних напрямків виховання екологічної культури; дослідити процес екологічного виховання учнівської молоді. Для виконання поставленої мети необхідно виконати такі завдання: 1. опрацювати педагогічну, психологічну, методичну літературу і періодичні видання з даної теми; 2. сформулювати основні завдання, які поставлені перед вихованням екологічної культури в сучасних умовах екологічної кризи; 3. дати визначення основних засобів та шляхів реалізації екологічного виховання дітей та молоді, як складової екологічного туризму, на прикладі шкіл і громадських організацій в м. Чернівці; 4. експериментально дослідити процес екологічного виховання учнівської молоді у позакласній роботі. Гіпотеза - добре поставлена позакласна робота має велике значення в навчально-виховній роботі. Вона дає змогу значно розширити, усвідомити і поглибити збуті на уроках знання, перетворити їх в стійкі переконання. Мають більше можливості для використання спостережень і експерименту - основних методів екологічної науки. Все це сприяє розвитку мислення учнів, спостережливості, вимушує замислитись над тим, що раніше проходило повз їхню увагу. Методи дослідження – аналіз психо-педагогічної літератури та періодичних видань з даної теми, аналіз педагогічної документації та педагогічної діяльності різних вчених дослідників, спостереження, опитування, природний педагогічний експеримент, методи абстрагування і конкретизації, аналізу і синтезу, математичної статистики. Наукова новизна дослідження розкривається у постановці питання екологічного виховання учнів, шляхом застосування різноманітних форм та залучення їх до участі у акціях різного статусу. Практичне значення дослідження. Тема даної курсової роботи має важливе практичне значення для роботи майбутніх педагогів-вихователів. Вона забезпечує теоретичними знаннями з теорії виховання, що буде мати важливе значення в їх практичній діяльності. Структура та обсяг дипломної роботи. Дипломна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, та списку використаної літератури. Обсяг роботи 86 сторінок.  
Інші роботи з даної категорії: