0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування читацьких інтересів старших дошкільників засобами сучасних книжкових видань (ID:1135083)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 35
Рік виконання: 2023
Вартість: 1500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………………………….3 РОЗДІЛ 1. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ ІНТЕРЕСУ ДО ЧИТАННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ……………….6 1.1. Загальна характеристика поняття «інтерес». Характеристика інтересу до читання творів дитячої художньої літератури та фольклору………………6 1.2. Особливості сприйняття творів художньої літератури дітьми старшого дошкільного віку……………………………………………………….8 1.3. Методика роботи з дитячою книгою………………………………….11 Висновки до розділу 1…………………………………………………………….15 РОЗДІЛ 2. АНАЛІТИЧНИЙ ОПИС ПРОЕКТУВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З РОЗВИТКУ ІНТЕРЕСУ ДО ЧИТАННЯ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ…..16 2.1. Діагностика розвитку інтересу до читання у дітей старшого дошкільного віку………………………………………………………………….16 2.2. Формування читацьких інтересів старших дошкільників засобами сучасних книжкових видань………………………………………………………23 2.3. Комплекс занять та завдань, спрямовані на розвиток інтересу до читання у старших дошкільнят………………………………………………….26 Висновки до розділу 2…………………………………………………………….30 ВИСНОВКИ……………………………………………………………………….31 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………………..33
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Однією з головних проблем нашого суспільства є залучення дитини до читання. На жаль, у наш час інформатизації ставлення дітей до книги змінилося, інтерес до читання став падати. За даними численних досліджень, вже у дошкільному віці діти надають перевагу перегляду телевізора та відеопродукції, комп'ютерним іграм, аніж прочитанню книги. Як результат, школярі не люблять, не хочуть читати. Формування у дитини інтересу до книг та читання, потреби та бажання їх розглядати відбувається цілком природним чином в умовах, коли він знаходиться в середовищі читання, в обстановці поваги до книг та безпосередньо в оточенні книг. Коли дорослі виявляють інтерес до книг, читають і говорять про них, а вдома чи в дитячому садку є хоча б невелика бібліотека, дітьми досить швидко засвоюється модель поведінки, що демонструється батьками чи педагогами. Посередник у спілкуванні з відповідним літературним виданням в особі батька або педагога має допомогти відкрити дитині привабливий світ художнього слова, підібрати потрібну книгу та прочитати її текст, зрозуміти і поділитися думками, що виникли в процесі читання і, зрештою, стати дитині читачем. Одне з основних завдань ознайомлення дітей дошкільного віку з художньою літературою – це формування інтересу та любові до книги, спрямованості спілкування з нею. Однак дитина може сама захотіти прочитати книгу, якщо її, наприклад, зацікавить її обкладинка. У наданій роботі представлені деякі думки письменників, педагогів, вчених, психологів на проблему залучення дитини до читання. К. Д. Ушинський заклав фундамент сучасної методики організації художньо-мовленнєвої діяльності дітей [27]. Вчений приділяв значну увагу читанню, розповіді, вивченню з дітьми поетичних творів. С. Ф. Русова особливу увагу приділяла вихованню дітей засобами художньої літератури, про що писала у своїй педагогічній концепції «Український національний дитячий садок» [24]. Н. С. Карпинська досліджувала місце художнього слова у вихованні дітей [12]. Дослідження Н. С. Карпинської виявило, що старші дошкільники вже мають такий рівень сприймання художніх творів, в якому простежується розгляд подій і вчинків з авторської позиції. В Україні різні аспекти художньо-мовної діяльності вивчали такі вчені, як Л. В. Артемова [1], О. І. Білан [3], А. М. Богуш [4], Н. В. Гавриш [6] та інші. О. С. Монке [20] досліджувала формування оцінних суджень у дітей старшого дошкільного віку в художньо-мовленнєвій діяльності, на підставі чого було визначено й реалізовано провідні принципи і педагогічні умови ефективного формування в дітей оцінно-етичних суджень. Актуальність проблеми оновлення методів роботи з літературними творами пояснюється місцем і роллю художнього слова як ключового засобу виховання, розвитку і навчання дітей, зокрема її вплив на морально-духовне становлення особистості. Об'єктом дослідження є процес розвитку інтересу до дитячої художньої літератури та фольклору у старших дошкільнят. Предмет дослідження – комплекс занять та завдань, спрямований на розвиток інтересу до читання в дітей старшого дошкільного віку. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та розробити комплекс занять та завдань, спрямований на підвищення інтересу старших дошкільнят до дитячої літератури та фольклору. Для досягнення мети потрібно виконати ряд завдань: • провести аналіз методичної, педагогічної та психологічної літератури на цю тему; • виявити особливість загальної характеристики поняття «інтерес»; • виявити особливості розвитку інтересу до творів дитячої літератури в дітей дошкільного віку; • виявити рівні сприйняття та інтересу у дітей дошкільного віку до дитячої художньої літератури та фольклору; • розробити комплекс занять та завдань, спрямований на розвиток інтересу до читання у старших дошкільнят. Методи дослідження: емпіричні та теоретичні методи, констатуючий зріз, аналіз робіт дітей, спостереження, бесіда з дітьми та їх батьками. Практичне значення дослідження: теоретично обґрунтований комплекс заходів, спрямований на розвиток інтересу старших дошкільників до читання, може бути використаний вихователями та методистами ДНЗ у практиці виховання та навчання. Структура роботи. Курсова робота складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел.
Інші роботи з даної категорії: