0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Класифікація методів навчання (ID:1135445)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 22
Рік виконання: 2019
Вартість: 70
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ 2 1. Проблема методів класифікації навчання. Багатогранність поняття 3 2. Активні методи навчання 9 2.1. Імітаційні методи активного навчання 10 2.2. Ігрові імітаційні методи навчання 11 2.3. Ділова гра, як метод активного навчання 12 3. Дискусійні методи 17 4. Основні шляхи ефективності навчального процесу 18 Висновок 20 Список використаних джерел: 22
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Одна з найважливіших проблем дидактики - проблема методів навчання - залишається актуальної як у теоретичному, так і безпосередньо в практичному плані. Залежно від її рішення перебувають сам навчальний процес, діяльність викладача й студентів, а отже, і результат навчання у вищій школі в цілому. Термін "метод" походить від грецького слова "methodos", що означає шлях, спосіб просування до істини. Етимологія цього слова позначається й на його трактуванні як наукової категорії. Так, наприклад, у філософському енциклопедичному словнику під методом у самому загальному значенні розуміється “спосіб досягнення певної мети, сукупність прийомів або операцій практичного або теоретичного освоєння дійсності”. Метод навчання - спосіб подання (подачі) інформації студентові в ході його пізнавальної діяльності. Це ті дії, які взаємопов'язують педагога й студента, тобто бінарні, двоїсті по своїй суті. У педагогічній літературі немає єдиної думки щодо ролі й визначення поняття "метод навчання".
Інші роботи з даної категорії: