0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Державна політика у сфері освіти України (ID:1135812)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 85
Рік виконання: 2019
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. 5 ТЕОРИТИКО- ІСТОРИЧНІ ФАКТОРИ ФОРМУВАННЯ ДЕРЖАВНОЇ ПОЛІТИКИ У СФЕРІ ОСВІТИ 5 1.1. Державна політика у сфері освіти, її зміст, завдання, напрямки та предмет дослідження 5 1.2.Система повноваження, аналіз і формування державної політики у сфері освіти України 12 1.3. Роль органів управління освітою в реалізації державної політики в галузі освіти 20 РОЗДІЛ ІІ. 29 ОСНОВНІ ЕТАПИ ФОРМУВАННЯ ДЕРЖАВНОЇ ПОЛІТИКИ В УКРАЇНІ В ГАЛУЗІ ОСВІТИ 29 2.1. Етапи формування державної політики у сфері освіти України 29 2.2. Процеси формування та здійснення державної політики у сфері освіти України 38 2.3. Нормативно-правові акти про освіту та їх вплив на формування державної політики в галузі освіти України 44 РОЗДІЛ ІІІ. 53 СУЧАСНА ДЕРЖАВНА ПОЛІТИКА У СФЕРІ ОСВІТИ УКРАЇНИ, ЇЇ ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ 53 3.1. Мета і пріоритетні напрямки державної політики у сфері освіти України 53 3.2.Особливості реалізації державної політики в галузі освіти на загальнонаціональному та регіональному рівнях 62 3.3.Перспективи розвитку державної політики в галузі освіти України 66 ВИСНОВКИ 71 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 75
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Україна як європейська держава має багатющі історичні і правові традиції, які перебувають в процесі закономірного розвитку і потребують вирішення багатьох проблем, що спостерігаються у розбудові незалежної Української держави, зокрема в освітній сфері. Кожна епоха розвитку людства висуває свої орієнтири навчання і виховання молодого покоління. Державне регулювання в галузі освіти в Україні є частиною процесів оновлення освітніх систем, що відбуваються останні 20 років у європейських країнах і пов’язані з визнанням значимості знань як рушія суспільного добробуту та прогресу. Стратегічні напрями модернізації освіти і науки, значущість цих сфер у суспільному розвитку України визначаються об’єктивними тенденціями загальноосвітнього розвитку і тісно пов’язані з ними внутрішньодержавними процесами. Перехід людства від індустріального виробництва до науково-інформаційних технологій, формування суспільства знань об’єктивно висувають серед найбільших пріоритетів науку як сферу, що продукує нові знання і освіту, як сферу, що долучає до знань суспільство в цілому і кожну людину зокрема. Саме від рівня розвиненості людини все більше залежатиме успіх будь-якої виробничої діяльності й життєдіяльності взагалі. Європейські країни розпочали ґрунтовну дискусію навколо того, як озброїти людину необхідними вміннями та знаннями для забезпечення її гармонійної взаємодії з технологічним суспільством, яких компетентностей необхідно навчити і як, що має бути результатом навчання. Отже, безсумнівно є необхідність подальшого реформування освітньої галузі в Україні на основі європейського та вітчизняного досвіду, а також зясуваня ролі й місця освіти України в системі освіти світу, здійснення аналізу основних принципів організації освітнього процесу в контексті світового досвіду для подальшого використання у процесі вдосконалення освітньої системи в Україні, розробки освітньо-правових рекомендацій щодо подолання її недоліків. Об’єктом дослідження є державне регулювання діяльності у сфері освіти. Предметом дослідження є державне регулювання діяльності управління освіти в Україні. Метою дослідження є висвітлення теми „ Державне регулювання діяльності у сфері освіти, виявлення основних принципів організації освітнього процесу в Україн. Реалізація поставленої мети передбачає розв’язання таких завдань: 1. Теоретично обґрунтувати поняття „державна освітня політика”. 2. Описати історію розвитку освітнього законодавства. 3. Окреслити й проаналізувати законодавчо-правове регулювання в галузі освіти (дошкільної, середньої, професійно-технічної, вищої та післядипломної. 4. Виокремити пропозиції щодо удосконалення освітньої галузі через удосконалення контролю з боку держави. При написанні магістерської роботи використовувалися такі методи дослідження: описовий, спостереження, індуктивний, порівняльного та кількісного аналізу Матеріалом дослідження стали такі документи: Конституція України, Практичне значення. Результати дослідження можуть бути використані в роботі місцевих органів упраління освітою для удосконалення регіональної нормативної бази, забезпечення умов розвитку освіти на місцевому рівні. Обсяг і структура магістерського дослідження. Робота складається зі вступу, з основних розділів, висновків та списку використаних джерел.  
Інші роботи з даної категорії: