Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках англійської мови у початковій школі за допомогою гри (ID:1135830)
Зміст
ЗМІСТ
Вступ……………………………………………………………………………….. 3
1. Психолого-педагогічний аспект проблеми навчання
іноземній мові в початковій школі
1.1. Труднощі навчання іноземної мови в молодшій школі………..……. 5
1.2. Психологічні особливості дітей молодшого шкільного віку…….… 12
2. Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках англійської мові
2.1. Психолого-педагогічне обґрунтування доцільності
використання ігор на уроках іноземної мови…………………….………..15
2.2. Основи технологій ігрових форм навчання……………………..…….17
2.3. Роль гри на уроках англійської мови на початковому
етапі навчання…………………………………………………………..……20
2.4. Використання ігор при навчанні фонетики англійської мови………..22
2.5. Актуальність використання ігор на початковому етапі навчання іноземної мови………………………………………………………….……25
Висновок…………………………………………………………………………....26
Список літератури………………………………………………………………….28
Додатки……………………………………………………………………….……..30
Зразок роботи
ВСТУП
Про навчальні можливості ігор відомо давно. Багато видатних педагогів справедливо звертали увагу на ефективність використання ігор у процесі навчання. У грі проявляються особливо повно й часом зненацька здатності людини, особливо дитини.
Гра – особливо організоване заняття, що вимагає напруги емоційних і розумових сил. Гра завжди припускає ухвалення рішення – як діяти, що сказати, як перемогти? Бажання вирішити ці питання загострює розумову діяльність граючих. А якщо учень при цьому говорить іноземною мовою, це відкриває багаті навчальні можливості. Діти над цим не замислюються. Для них гра насамперед – захоплююче заняття. Цим вона й залучає вчителів, у тому числі й учителів іноземної мови. У грі всі рівні. Вона посильна навіть слабким учням. Більше того, слабкий по мовній підготовці учень може стати першим у грі: спритність і кмітливість тут виявляються часом більше важливими, чим знання предмета. Почуття рівності, атмосфера захопленості й радості, відчуття посильності завдань – все це дає можливість перебороти незручність, що заважає вільно вживати в мові слова чужої мови, і благотворно позначається на результатах навчання. Непомітно засвоюється мовний матеріал, а разом із цим виникає почуття задоволення.
Російський письменник Ю. Нагибін так оцінює значення дитячої гри: «У грі виявляється характер дитини, її погляди на життя, її ідеали. Самі того не усвідомлюючи, діти в процесі гри наближаються до рішення складних життєвих проблем.
Гру так само розглядають як ситуативно-варіативну вправу, де створюється можливість для багаторазового повторення мовного зразка в умовах, максимально наближених до реального мовного спілкування із властивими йому ознаками – емоційністю, спонтанністю, цілеспрямованістю мовного впливу.
Ігри сприяють виконанню важливих методичних завдань:
• Створенню психологічної готовності дітей до мовного спілкування;
• Забезпеченню природної необхідності багаторазового повторення ними язикового матеріалу;
• Тренуванню учнів у виборі потрібного мовного варіанта, що є підготовкою до ситуативної спонтанності мови взагалі.
Актуальність дослідження: Як відомо, провідним видом діяльності молодших школярів є гра, саме тому гра як засіб викладання англійської мови на початковому етапі є чи не найважливішим і дієвим засобом введення та закріплення фонетичного, лексичного і граматичного школярам 1–4 класів.
Об’єкт дослідження: ігрові методи навчання англійській мові.
Предмет дослідження: використання ігрових методів як засіб стимулювання пізнавальної активності підлітків на уроках англійської мови.
Виходячи з об’єкта і предмета дослідження, мета дослідження: проаналізувати можливості використання ігрових методів як засобу формування пізнавальної активності учнів.
Інші роботи з даної категорії: