0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Регіональний компонент у змісті початкової освіти (ID:1136114)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 46
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ …………………………………………………………………………...3 Розділ 1. Поняття змісту освіти в сучасній школі 1.1. Загальна характеристика змісту освіти ………………………….5 1.2. Освітня система в Україні ………………………………………..9 1.3. Стандарти освіти ………………………………………………….20 1.4. Основні джерела змісту освіти: навчальний план, навчальна програма, підручники ……………………………………..23 Розділ 2. Теоретико-методологічні основи регіонального компоненту в змісті освіти 2.1. Створення організаційно-педагогічних умов щодо впровадження регіонального компоненту в початкової загальної освіти …………………………………………..30 Розділ 3. Оновлення змісту початкової освіти на основі впровадження нового регіонального компоненту початкової середньої освіти, нових програм та планів ……………………………………...37 Висновок ……………………………………………………………………….42 Список використаних джерел ………………………………………………...44 Додатки ………………………………………………………………………...46
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність даної проблеми полягає в тому, що реалізація регіонального компоненту сприяє набуттю учнями нових знань. Аналіз шкільної практики показує, що при вивченні регіонального компоненту учнів вдосконалюють свої здібності. У процесі модернізації української освіти велика увага приділяється варіативної складової змісту загальної освіти. Відповідно до принципу варіативності, нормативно - правовими документами передбачено можливість включення до змісту загальної освіти регіонального компоненту. Враховуючи, що в процесі модернізації українська освіта повинна забезпечити процеси розвитку країни, а значить сприяти вирішенню завдань переходу до демократичного і правової держави, до ринкової економіки, подолання небезпеку відставання країни від світових тенденцій економічного і суспільного розвитку, регіональний компонент змісту загальної освіти повинен бути гармонійно пов'язаний з вирішенням цих завдань. Концептуальне оформлення досвіду реалізації регіонального компонента - вміст загальної освіти передбачає вибір прийнятних методологічних і теоретичних основ концептуальної роботи. Вибрані підстави зумовлюють слідства проблемного характеру. Вирішення проблем дозволяє прогнозувати можливість досягнення поставлених цілей модернізації української освіти з урахуванням регіональної специфіки. В останні роки все впевненіше набирає сили процес реалізації регіонального компоненту , який реалізується як принцип культуро відповідності виховання, що виконує стимулюючу роль і для розвитку самої педагогіки як науки, і для вдосконалення педагогічної практики . « Конвенція про права дитини» (1989) визнає дитини повноцінної і повноправною особистістю як самостійного суб'єкта суспільства у всьому комплексі громадянських, політичних, юридичних, соціальних та культурних прав незалежно від раси, кольору шкіри, мови, релігії, національного, етичного походження. Освіта повинна бути спрямована на підготовку дитини до свідомого життя у вільному суспільстві в дусі розуміння миру, терпимості і дружби між усіма народами , етнічними , національними і релігійними групами , а також особами з корінного населення. Об'єкт дослідження: процес реалізації регіонального компонента початкової освіти . Предмет - реалізація регіонального компоненту в початковій школі. Гіпотеза: якщо в процесі навчання школярів реалізується регіональний компонент, то це забезпечує високий рівень знань з предмета, розвиває творчі здібності учнів, виховує любов до рідного краю. Сформульовані об'єкт, предмет і гіпотеза дослідження визначають його завдання: 1. Провести аналіз процесу утримання регіональних програм; 2. Виявити особливості змісту регіональних програм; 3. Розглянути цілі освіти та структурні елементи змісту загальної освіти. 4. Розглянути досвід реалізації регіонального компонента змісту загальної освіти. Теоретична значущість дослідження: - Теоретично обґрунтовано та змістовно розкрито поняття « регіональний компонент » ; - Розкрито мету , завдання і зміст програм регіонального компоненту в молодшому шкільному віці. Практична значущість дослідження полягає в тому , що : - Змістовно і процесуально розкрито зміст процесу реалізації регіонального компонента початкової освіти та може реалізуватися в практиці роботи шкіл ; - Матеріали дослідження можуть бути використані в системі підвищення кваліфікації фахівців початкової освіти; Структура роботи складається з вступу , двох розділів, висновків , списку літератури та додатку.