0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розумовий розвиток дітей старшого дошкільного віку засобами компютерно ігрових комплексів (ID:1136241)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 33
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ………………………………………………………………………….…..3 Розділ 1. Комп’ютер- сучасний засіб розвитку дітей старшого дошкільного віку 1.1.Використання інформаційно-комп’ютерних технологій у навчально-виховній роботі…………………………...……5 1.2. Умови і методика навчання дітей дітей роботі на комп'ютері………………………………………………..……12 1.3. Комп’ютерні ігри в дитячому віці: більше користі чи шкоди……………………………………….…..18 Розділ 2. Дослідження розвитку дітей старшого дошкільного віку засобами комп’ютерних технологій…………………………….….21 Висновки……………………………………………………………………..…..31 Список використаних джерел…………………………………………….….....32
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність обраної теми пояснюється комп'ютеризацією всіх сфер людської діяльності є однієї із глобальних проблем сучасного світу. Причина тому - нечуване для попередніх епох підвищення ролі інформації, перетворення її в одну з найважливіших рушійних сил всього виробничого й громадського життя. паралельно стрімкий стрибок, Що Відбувається, у розвитку апаратних засобів, тобто властиво комп'ютерів як технічних пристроїв за останні 2-3 року зробив цю техніку досить доступної. Тому впровадження комп'ютерних технологій в утворення можна охарактеризувати як логічний і необхідний крок у розвитку сучасного інформаційного миру в цілому. Підтвердженням цього може служити виникнення цілого ряду спеціальних наукових центрів, що безпосередньо займаються проблемами інформатизації й комп'ютеризації утворення (НДІ НИТ АПН України, спеціальний відділ НДІ кібернетики України, Міжнародна академія інформатизації утворення [Москва] і створений на базі її іноземних відділень Всесвітній розподілений університет, і т.д.). Бурхливий розвиток інформаційних комп'ютерних технологій і впровадження їх в останні роки, наклали певний відбиток на розвиток особистості сучасної дитини. Потужний потік нової інформації, реклами, застосування комп'ютерних технологій у телебаченні, поширення ігрових приставок, електронних іграшок і комп'ютерів дуже впливають на виховання дитини і його сприйняття навколишнього світу. Істотно змінюється і характер його улюбленої практичної діяльності - гри, змінюються і його улюблені герої й захоплення. Інтерес дітей до комп'ютера величезний, і справа дорослих звернути його в корисне русло, зробити комп'ютерні засоби через освоєння комп'ютерної грамотності звичними і природними для повсякденного життя дітей. У зв'язку з цим виникає необхідність залучення дітей до комп'ютерного світу якомога раніше, вже в дошкільному віці, з тим, щоб цей світ став для людини звичним і природним. Основна, освітня мета введення комп'ютера в світ дитини - це, перш за все формування у нього психологічної готовності до життя в суспільстві, широко застосовується комп'ютерна (інформаційні) технології в побуті, навчанні, науці, різних гуманітарних сферах, на виробництві, в економіці та управлінні. Виходячі з усього вище сказаного темою мого курсового дослідження є: «Розумовий розвиток дітей старшого дошкільного віку засобами компютерно ігрових комплексів. Мета роботи: Теоретично та практично обґрунтувати дане питання. Обєкт роботи: діти старшого дошкільного віку. Предметом роботи: виступають засоби компютерно ігрових комплексів та їхній вплив на розумових розвиток дітей. Виходячи з мети мого курсового дослідження переді мною постають наступні завдання: 1. Проаналізувати сучасну літературу з данного питання. 2. Експерементально перевірити вплив компьтерних технологій на розумовий розвиток дітей.