Зразок роботи
ВСТУП
Актуальність обраної теми пояснюється комп'ютеризацією всіх сфер людської діяльності є однієї із глобальних проблем сучасного світу. Причина тому - нечуване для попередніх епох підвищення ролі інформації, перетворення її в одну з найважливіших рушійних сил всього виробничого й громадського життя. паралельно стрімкий стрибок, Що Відбувається, у розвитку апаратних засобів, тобто властиво комп'ютерів як технічних пристроїв за останні 2-3 року зробив цю техніку досить доступної. Тому впровадження комп'ютерних технологій в утворення можна охарактеризувати як логічний і необхідний крок у розвитку сучасного інформаційного миру в цілому. Підтвердженням цього може служити виникнення цілого ряду спеціальних наукових центрів, що безпосередньо займаються проблемами інформатизації й комп'ютеризації утворення (НДІ НИТ АПН України, спеціальний відділ НДІ кібернетики України, Міжнародна академія інформатизації утворення [Москва] і створений на базі її іноземних відділень Всесвітній розподілений університет, і т.д.).
Бурхливий розвиток інформаційних комп'ютерних технологій і впровадження їх в останні роки, наклали певний відбиток на розвиток особистості сучасної дитини. Потужний потік нової інформації, реклами, застосування комп'ютерних технологій у телебаченні, поширення ігрових приставок, електронних іграшок і комп'ютерів дуже впливають на виховання дитини і його сприйняття навколишнього світу. Істотно змінюється і характер його улюбленої практичної діяльності - гри, змінюються і його улюблені герої й захоплення.
Інтерес дітей до комп'ютера величезний, і справа дорослих звернути його в корисне русло, зробити комп'ютерні засоби через освоєння комп'ютерної грамотності звичними і природними для повсякденного життя дітей. У зв'язку з цим виникає необхідність залучення дітей до комп'ютерного світу якомога раніше, вже в дошкільному віці, з тим, щоб цей світ став для людини звичним і природним.
Основна, освітня мета введення комп'ютера в світ дитини - це, перш за все формування у нього психологічної готовності до життя в суспільстві, широко застосовується комп'ютерна (інформаційні) технології в побуті, навчанні, науці, різних гуманітарних сферах, на виробництві, в економіці та управлінні.
Виходячі з усього вище сказаного темою мого курсового дослідження є: «Розумовий розвиток дітей старшого дошкільного віку засобами компютерно ігрових комплексів.
Мета роботи: Теоретично та практично обґрунтувати дане питання.
Обєкт роботи: діти старшого дошкільного віку.
Предметом роботи: виступають засоби компютерно ігрових комплексів та їхній вплив на розумових розвиток дітей.
Виходячи з мети мого курсового дослідження переді мною постають наступні завдання:
1. Проаналізувати сучасну літературу з данного питання.
2. Експерементально перевірити вплив компьтерних технологій на розумовий розвиток дітей.