0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Роль музейної педагогіки у формуванні естетичних смаків дошкільника (ID:1136589)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 36
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВПЛИВУ МУЗЕЙНОЇ ПЕДАГОГІКИ НА РОЗВИТОК ДОШКІЛЬНЯТ 5 1.1. Музейна педагогіка як чинник культурного виховання дошкільників 5 1.2. Музейно-педагогічні програми з естетичного виховання дитячої аудиторії 9 1.3. Організація міні-музею в дитячому саду 13 РОЗДІЛ 2. ВПЛИВ МУЗЕЙНОЇ ПЕДАГОГІКИ НА ФОРМУВАННЯ ЕСТЕТИЧНИХ СМАКІВ ДОШКІЛЬНИКА 21 2.1. Застосування музейної педагогіки в роботі ДНЗ 21 2.2. Формування естетичних смаків дошкільника за допомогою музейної педагогіки на прикладі ДНЗ №70 24 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 31 ДОДАТКИ 34  
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми. Музейна педагогіка – досить новий, але вже популярний напрям навчально-виховної діяльності. Використання засобів музейної педагогіки в дошкільних закладах дає змогу пробудити в дітях відчуття приналежності до свого роду, до рідної землі, прагнення долучитися до культури українського народу, його історії, традицій. Сьогодні чи не найважливішими і найактуальнішими напрямами роботи у сфері музейної педагогіки є духовно-моральне та громадсько-патріотичне виховання. Адже від того, яке зерно ми посіємо в душі дітей у дошкільному віці, таким паростком проросте воно в майбутньому, впливаючи на формування характеру та самосвідомості особистості. Музейна педагогіка, як один з напрямів діяльності музею, стає все більш усталеною в практиці духовно-морального, цивільно-патріотичного, історико-краєзнавчого виховання особистості дошкільника, молодшого школяра, підлітка чи юнака в єдиному освітньому процесі. Прагнення до гуманітарного оновлення освіти, орієнтованого на співробітництво музею і дитячого садка чи школи, на створення аматорських шкільних тематичних музеїв, принципи орієнтації на вікові особливості музейної аудиторії, взаємозв'язку школи і музеїв, підготовки юного покоління до дорослого життя через гру і за допомогою музейних засобів детермінують суть освітньої парадигми XXI століття. Багато наукових праць пре свячено музейній педагогіки, а саме праці: Т.Н. Доронової, С.Н. Миколаєвої, Т.С. Комарова, Т.А. Ротанова, В.І. Логінова, Т.З. Бабаєва, Н.А. Ноткіна, О.Л. Князєва, М.Д. Маханєва, Е.В. Пчелінцева, Л.Е. Ніконова, Е.І. Корнєєва, С.А. Козлова і Т.А. Мета дослідження - вивчити та узагальнити теоретичний та практичний досвід реалізації естетичного виховання дошкільників засобами музейної педагогіки. Об’єкт дослідження - процес естетичного виховання дошкільників. Предмет дослідження - музейна педагогіка як засіб естетичного виховання дошкільників. Гіпотеза дослідження: використання музейної педагогіки як засобу естетичного виховання дошкільників буде значно ефективнішим за наступних педагогічних умов:  врахування вікових і психологічних особливостей дітей при відвідуванні музеїв;  оптимального використання моделі музейно-педагогічного процесу, що забезпечує підвищення ефективності естетичного виховання дошкільників.  використання спеціально укладеної системи проведення музейних занять. Відповідно до поставленої мети та гіпотези дослідження визначені завдання дослідження: 1. Здійснити історико-теоретичний аналіз досліджуваної проблеми; 2. Розробити та впровадити елементи музейної педагогіки у систему естетичного виховання дошкільника; 3. Проаналізувати ефективність впровадження методик. Методи дослідження: теоретичні – для вивчення й аналізу науково- педагогічної та психологічної літератури з проблеми використання музейної педагогіки як засобу виховання дошкільників, аналізу поняттєво-термінологічної системи; емпіричні - вивчення й узагальнення педагогічного досвіду, спостереження за виховним процесом. Структура та обсяг роботи. Робота складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків