0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Система роботи з розвитку усного і писемного мовлення в початковій школі (ID:1136649)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 43
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ПЛАН Вступ ………………………………………………………………………3 Розділ 1. Теоретичний аналіз розвитку усного і писемного мовлення молодших школярів в психолого-педагогічній літературі 1.1. Основні напрямки з розвитку усного і писемного мовлення молодших школярів …………………………………6 1.2. Психолінгвістичні підходи до змісту формування у молодших школярів мовленнєвих умінь і навичок ………..15 Розділ 2. Психолого-педагогічний аналіз методичних шляхів розвитку усного і писемного мовлення молодших школярів 2.1. Джерела збагачення словникового запасу учнів ………..21 2.2.Способи організації системи уроків української мови та розвитку усного і писемного мовлення в умовах диференційованого навчання ……………31 Висновки …………………………………………………………………..37 Список використаних джерел ……………………………………...……39 Додатки …………………………………………………………………….42
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Розвиток усного і писемного мовлення є провідним принципом навчання рідної мови в початкових класах, який пронизує і об’єднує всі сторони мовленнєвої діяльності учнів. З перших уроків української мови діти в доступній для них формі засвоюють основні функції мовлення. усного і писемного мовлення є важливим засобом спілкування, обміну думками й почуттями між людьми, передачі й засвоєння певної інформації, колективного досвіду людства. У розвитку усного і писемного мовлення чітко визначаються такі лінії: удосконалення звуковимови і культури мовлення, робота над збагаченням, уточненням і активізацією словника, удосконалення граматичного ладу мовлення, робота над зв’язним мовленням. Термін “розвиток мовлення” використовується також у вузькому методичному значенні – це спеціальна навчальна діяльність учителя і учнів, направлена на оволодіння мовленням. Основними умовами успішного розвитку усного і писемного мовлення учнів у школі є розвиток фізіологічних механізмів мовлення; потреба спілкування, вираження думки; наявність мовленнєвого середовища, що живить розвиток усного і писемного мовлення дитини; оволодіння культурою мовлення. Розвиваючи усного і писемного мовлення розвивається мислення. Учені-методисти розробили систему розвитку усного і писемного мовлення учнів, яка широко використовується в школі. Вона включає організацію мовних ситуацій, мовного середовища, словникову роботу, синтаксичні вправи, роботу над текстом, інтонаціями, над виправленням і вдосконаленням мовлення. Вся робота з розвитку усного і писемного мовлення спирається на курс граматики, лексики, фонетики, словотворення, стилістики, а також на теорію усного і писемного мовлення і тексту, яка не входить в програму школи, але використовується як основа методики розвитку усного і писемного мовлення учнів. Сьогодні проблема розвитку усного і писемного мовлення учнів у школі є дуже актуальною. Оскільки діти не завжди можуть чітко висловити свої думки, їм бракує активного словникового запасу. Отож, завдання школи полягає у забезпеченні можливості розвивати своє усного і писемного мовлення на уроках. Проблемою розвитку усного і писемного мовлення займалося багато вчених, зокрема: Львов М.Р., Горошковська О.Н., Лідман-Орлова Г.К., Рамзаєва Т.Г., Ладиженська Т.А., Каніщенко А.П., Мельничайко О.І., Пентилюк І.І. А.А, Венгер, П.П. Блонський, Л. С. Виготський, Л. Р. Войтко, Д. Б. Ельконін, О.О. Леонтьєв, Р.Р. Лурія, Г.О.Люблінська, В.О. Біль та інші. Проте, дана проблема не є науково обґрунтованою у повному обсязі і тому залишається актуальною, що визначається і потребою сучасної початкової школи, оскільки проблема розвитку усного і писемного мовлення учнів молодших класів, а саме збагачення словникового запасу завдяки ілюстративному матеріалу була, є і буде визначати формування мовно-національної свідомості дитини, основи якої закладаються на уроках рідної мови. Об’єктом дослідження – є мовленнєва ґенеза молодших школярів Предмет дослідження – шляхи розвитку усного і писемного мовлення учнів початкових класів. Мета дослідження – розробити теоретичні і практичні засади ефективних прийомів навчання у процесі розвитку усного і писемного мовлення молодших школярів. Завдання дослідження: 1. Проаналізувати науково-методичну літературу з проблем розвитку усного і писемного мовлення молодших школярів. 2. Визначити психологічні та лінгвістичні умови розвитку усного і писемного мовлення молодших школярів. 3. Дослідити особливості монологічного та діалогічного мовлення. 4. Здійснити методичний аналіз методичних шляхів розвитку зв’язного мовлення. 5. Розробити комплекс вправ і завдань для розвитку усного і писемного мовлення молодших школярів. Методи дослідження :  вивчення та аналіз психолого-педагогічної і методичної літератури;  аналіз власного та вивчення передового педагогічного досвіду вчителів;  бесіда; Структура роботи: дипломна робота складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел.