Зміст
Я, Демчук Богдана Сергіївна, студентка 5 курсу денної форми навчання спеціальності «Педагогіка вищої школи» проходила практику з 06.04.2015 по 04.06.2015 на базі Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Під час проходження асистентської практики були здійснені такі напрями роботи: навчальний, виховний, методичний та науково дослідницький.
Під час проходження практики здійснювала навчальний напрям роботи, а саме: ознайомилась із розкладом навчальних занять викладача, відвідувала і спостерігала семінарські заняття викладачів, проводила семінарські і практичні заняття з менеджменту вищої школи, брала участь у проведення і перевірці МКР та ІНДЗ.
Виховна робота полягала в спостереженні за груповою та індивідуальною роботою куратора, знайомством із академгрупою, щоденній виховній роботі з академгрупою (перевірка відвідування студентів під час занять,розв’язання поточних проблем,знайомство із побутовими проблемами в гуртожитку), проведенні виховного заходу на тему «Профілактика торгівлі людьми» та проведенні індивідуальної роботи з студентами.
Методична робота полягала в спостереженні за методичною роботою викладача, ознайомленні з навчально-методичною базою кафедри соціальної педагогіки, підготовці веб-квестів за змістом навчальної дисципліни "Методика викладання у вищій школі" на тему «Організація лекційних занять у ВНЗ»
Науково-дослідницький напрям роботи полягав в ознайомлення з науковою діяльністю викладачів кафедри соціальної педагогіки, виборі теми магістерської роботи («Логічне структурування навчальних дисциплін у ВНЗ»), визначення мети і завдань магістерського дослідження, складання календарного плану підготовки випускної кваліфікаційної роботи,написання і подання до друку наукової статті на міжнародну конференцію («Дистанційне навчання як ефективна технологія підготовки студентів у ВНЗ»).
Під час проходження практики навчилася аналізувати та прогнозувати ступінь ефективності застосування певних методів, форм і засобів організації навчальної та виховної роботи. Формувала свої організаційні навички, керування дискусією під час заняття, дослідницькою роботою студентів, стимулювання пізнавальної діяльності студентів. Розвивала свої комунікативні навички та вміння налагодження зі студентами довірливих та педагогічно правильних стосунків. Вчилася збирати необхідний матеріал для проведення лекційних та семінарських занять.
Проходження практики допомогло більш детально засвоїти роботу зі студентами як викладача ВНЗ, дало змогу набути вміння та навички викладача, спілкування зі студентами та вдосконалення своїх особистих знань.