0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ЗАСВОЄННЯ ТА ВЖИВАННЯ ПРИЙМЕННИКІВ ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ (ID:1146249)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 45
Рік виконання: 2018
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ I ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ЗАСВОЄННЯ ТА ВЖИВАННЯ ПРИЙМЕННИКІВ ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ……………………..6 1.1 Аналіз психолого-педагогічної літератури з питань розвитку та засвоєння дітьми дошкільного віку прийменників…………………………………………6 1.2 Робота з прийменником як підготовчий етап до усвідомлення його комунікативної ролі у структурі мовлення……………………………………..8 РОЗДІЛ II МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВЖИВАННЯ ПРИЙМЕННИКІВ У МОВЛЕННІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ………………………………11 2.1 Формування навичок правильного вживання прийменників у дітей дошкільного віку з порушенням мовлення……………………………………11 2.2 Основні принципи корекційної роботи над прийменниками з дітьми дошкільного віку………………………………………………………………...14 2.3 Система логопедичної роботи над прийменниково-відмінковими конструкціями……………………………………………………………………15 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми Дошкільне дитинство – це період засвоєння, становлення і розвитку фонетичної, граматичної та лексичної правильності мовлення, що є найвагомішим досягненням даного періоду. Саме в дошкільному віці дитина оволодіває рідною мовою як засобом пізнання та способом специфічного людського спілкування. Психофізіологами доведено, що дошкільний вік є найсприятливішим для оволодіння мовою: до 5 років дитина засвоює звукову систему рідної мови і усвідомлює звуковий склад слова (Д. Ельконін), до 4,5 року засвоює основні граматичні форми та відмінкові закінчення (О. Гвоздєв)[7], з 5 років дитина оволодіває монологічним мовленням (С. Рубінштейн). У Базовому компоненті дошкільної освіти визначено перелік знань, вмінь та навичок дитини у межах освітньої лінії «Мовлення дитини» з урахуванням компетентністного підходу, що вимагає від вихователів, вчителів - логопедів пошуку нових форм, методів, технологій мовленнєвого розвитку, які б забезпечили ефективність навчального процесу. Недостатня кількість наукових розробок з питань навчання дітей правильного вживання та розуміння дітьми прийменників зумовили вибір даної теми.[1] Проблема вивчення особливостей граматичної структури мовлення, а саме – вживання дітьми дошкільного віку прийменників досліджувалась у науково методичній літературі в декількох аспектах. В. П. Глухов, О. М. Корнєв, О. О. Леонтьєв, Т. М. Ушакова досліджували лінгвістичний аспект даного питання, А. М. Богуш, Н. В. Гавриш, О. М. Гвоздєв – лінгво-дидактичний, Р. Є. Левіна, Н. С. Жукова, Р. І. Лалаєва, Т. Б. Філічева, О. М. Мастюкова – логопедичний, Д. Б. Ельконін, О. М. Шахнарович – психологічний. Особливості засвоєння дошкільниками прийменників досліджувала К. Л. Крутій [3] [5]. Мета випускної роботи – теоретично обґрунтувати і перевірити методику активізації прийменників у мовленні дітей дошкільного віку. Об'єкт випускної роботи: прийменниково-відмінкові конструкції як структурний компонент граматичної будови мови дітей дошкільного віку. Предмет випускної роботи: зміст логопедичної роботи по формуванню навичок використання прийменниково-відмінкових конструкцій у дітей дошкільного віку. Завдання випускної роботи: • здійснити теоретичний аналіз філософської, лінгвістичної і психолого-педагогічної літератури з проблеми формування прийменникових конструкцій у мовленні дітей дошкільного віку; • вивчити особливості вживання дітьми дошкільного віку прийменників; • розробити критерії засвоєння дітьми прийменників; Методи вивчення проблеми випускної роботи: опрацювання науково-методичних джерел, аналіз, узагальнення, структурування інформації. Структура випускної роботи: робота складається з вступу, основної частини, висновку, списку використаних джерел та додатків. Основна частина складається з двох розділів