0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗІ СВІТОМ ТВАРИН (ID:1146253)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 40
Рік виконання: 2019
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП. АКТУАЛЬНІСТЬ ТЕМИ РОЗДІЛ І ТЕОРЕТИЧНІ І МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗІ СВІТОМ ТВАРИН 1.1 Аналіз психолого –педагогічної літератури з питань ознайомлення дітей дошкільного віку з тваринами 1.2 Значення ознайомлення з тваринами у всебічному розвитку дітей дошкільного віку 1.3 Програмові вимоги щодо ознайомлення дітей дошкільного віку з тваринами 1.4 Особливості ознайомлення з тваринами в різних вікових групах 1.5 Залучення родини до ознайомлення дітей дошкільного віку з тваринами РОЗДІЛ ІІ ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА 2.1 Констатуючий експеримент 2.2 Формуючий експеримент 2.3 Контрольний експеримент ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП. АКТУАЛЬНІСТЬ ТЕМИ. Діти завжди і всюди у тій чи іншій формі спілкуються з природою. Зелені ліси і луки, яскраві квіти, метелики, жуки, птахи, звірі, хмарини, падаючий сніг, струмочки, навіть калюжі після літнього дощу — все це привертає увагу дітей, радує їх, дає багатий поживок для розвитку. Ігри в лісі, на лузі, на березі озера чи річки, збирання грибів, ягід, квітів, догляд і спостереження за тваринами і рослинами викликають у дітей багато радісних переживань. Протягом усього життя зберігає людина згадку про річку, в якій вона купалася в дитинстві, про галявинку, на якій збирала квіти. З уваги до природи, з прихильності до місця дитячих ігор виникає і розвивається любов до свого краю, до рідної природи, до Батьківщини виховується почуття патріотизму. Забарвлення, форма і запах квітів і плодів, спів птахів, дзюрчання струмка, плескіт води, шелестіння трави і сухого листя, скрипіння снігу під ногами —усе це дає можливість дітям відчути природу і може служити багатим матеріалом для розвитку у них естетичного почуття, сенсорного виховання. Набуте в дитинстві уміння бачити, відчувати природу такою, якою вона є насправді, викликає у дітей глибокий інтерес до неї, розширює і поглиблює їхні знання, сприяє формуванню характеру й інтересів. У цьому нас переконують біографії багатьох учених — дослідників природи (К. А. Тімірязєва, І. В. Мічуріна), письменників, художників і композиторів (О. С. Пушкіна, М. М. Пришвіна, І. І. Левітана, П. І. Чайковського)[6]. Ознайомлення дітей дошкільного віку з природою є засобом створення у їхній свідомості реалістичних знань про навколишній світ, заснованих на чуттєвому досвіді. Відсутність у дітей знань, які правильно відображають дійсність, нерідко призводить до виникнення у них різних неправильнихуявлень, які часто є причиною жорстокого ставлення дітей до тварин, знищення ними жаб, їжаків, корисних комах . Це не тільки завдає шкоди природі, а й негативно впливає на психіку дітей, породжує в них жорстокість. Виправити уже наявні неправильні уявлення значно важче, ніж створити нові, правильні. Ось чому дуже важливо, щоб діти вже у дошкільному віці дістали правильні відомості і уявлення про природу. Для того щоб діти правильно розуміли явища природи, необхідно спрямовувати процес сприйняття ними природи. Без спілкування дітей з природою і широкого використання її в освітньо-виховній роботі дитячого садка не можна розв’язати завдання всебічного розвитку дитини — розумового, естетичного, морального і фізичного. Мета курсової роботи –теоретично вивчити особливості ознайомлення дітей дошкільного віку з тваринами та проаналізувати експериментально-дослідну роботу з питань ознайомлення дітей з тваринами в умовах ЗДО. Об’єкт курсової роботи – процес формування уявлень дошкільників про тварин. Предмет курсової роботи - педагогічні умови для вирішень завдань ознайомлення дітей дошкільного віку з тваринами Завдання курсової роботи – вивчити особливості формування у дітей дошкільного віку понять про тварин. Методи: теоретичні (аналіз науково — методичної літератури); емпіричні (педагогічний експеримент, вивчення результатів проведеної дослідницької роботи дітей раннього віку). Робота складається зі вступу, двох розділів, списку використаних джерел та додатків.