0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Ефективні методи соціалізації вихованців в умовах психотравмуючих подій та форми роботи в укритті: з методичної скарбнички вихователя та логопеда ЗДО (ID:1164037)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 55
Рік виконання: 2024
Вартість: 2500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ В УМОВАХ ВІЙНИ …………………………………………. 1.1. Дефінітивний аналіз понять «ігрова діяльність», «освітня діяльність», «корекційна робота»…………………………………………………………… 1.2. Роль ігрової та освітньої діяльності й логопедичної роботи в освітньому процесі ЗДО…………………………………………………………………… 1.3. Зміст організації ігрової, освітньої діяльності та логопедичної роботи з дошкільниками в умовах війни……………………………………………….. 1.4. Висновки до першого розділу………………………………………………… РОЗДІЛ 2 ЗАСОБИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ІГРОВОЇ, ОСВІТНЬОЇ ДЯЛЬНОСТІ ТА КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ З ДОШКІЛЬНИКАМИ В УКРИТТЯХ В УМОВАХ ВІЙНИ ……………………. 2.1. Організація та методика проведення занять в укритті…………………………. 2.2. З досвіду роботи по організації ігрової, навчальної діяльності та логопедичної роботи з дошкільниками в укриттях……………………………… Висновки до другого розділу…………………………………………………………. ВИСНОВКИ………………………………………………………………………….. СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ …………………………………………… ДОДАТКИ ……………………………………………………………………………..
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Постановка проблеми. В період швидкісних світових змін, які мають гострий вплив (війна, пандемія, тероризм) на індивіда, постає питання становлення соціально адаптованої особистості. В умовах психотравмуючих подій, діти потрапляють в ситуацію постійного стресу та різкої зміни прийнятного соціального середовища на нове, що робить процес соціальної адаптації майже неможливим. Особливо гостро питання соціалізації постає, коли ми говоримо про дитину дошкільного віку. Аналіз останніх досліджень і публікацій. Напрямок соціалізації дитини має статус передової теми наукових досліджень. Одними з засновників цієї сторони наукового вивчення прийнято вважати соціологів Г. Тарда та Ф. Гіддінса, саме вони першими сформулювали емпіричне визначення соціалізації. Ця сфера досліджень є дуже багатогранною та спрямована на розуміння процесів, за допомогою яких діти набувають соціальних норм, цінностей, знань і навичок, необхідних для комфортної адаптації до соціальних умов. Сучасні науковці (А. Богуш, В. Алфімов, Т. Алєксєєнко, Н. Волік) розглядають проблематику як одночасний процес пристосування до змінюваних обставин та результат адаптації. Крім того, великої популярності набирають дослідження специфічних особливостей дітей дошкільного віку в напрямку своєрідності їх соціальної взаємодії.
Інші роботи з даної категорії: