0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

« Психолого- педагогічний супровід дітей з порушенням когнітивного розвитку у закладах освіти різного типу». (ID:1164060)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 41
Рік виконання: 2024
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ……………………………………………………………………………………….3 Розділ 1. Теоретичні аспекти дослідження роботи практичного психолога в адаптаційний період входження осіб з особливими освітніми потребами в освітнє середовище…………………………………………………………………..……7 1.1.Організація роботи з дітьми дошкільного віку які мають порушення когнітивного розвитку………………………………………………………………….7 1.2. Психолого-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в загальноосвітніх навчальних закладах........................................................9 1.3.Формування толерантного ставлення до дітей з особливими потребами в освітньому середовищі......................................................................................................18 Розділ 2. Активні форми роботи практичного психолога з учасниками процесу інклюзивного навчання……………………………………………………………….20 2.1. Психологічна діагностика дітей…………………………………….. …………20 2.2. Надання психологічної підтримки педагогам………………………………….23 2.3.Психологічна підтримка батьків…………………………………………………27 2.4. Корекційна робота з дітьми з порушенням когнітивного розвитку…………..29 2.5. Причини доцільності запровадження та переваги інклюзивних програм……31 Висновок…………………………………………………………………………………34 Використана література………………………………………………………………..35 Додатки…………………………………………………………………………………41
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ З ратифікацією Україною Конвенції ООН про права інвалідів розпочато докорінні зміни в організації навчання дітей з порушенням когнітивного розвитку, зокрема, запровадження інклюзивного навчання, яке має гармонійно поєднатися із існуючою системою спеціальної освіти. Тому і обрали саме цю тему для курсової роботи. Проблеми інклюзивної освіти дедалі привертають все більшу увагу дослідників (І. Гилевич, Д. Зайцев, В. Засенко, А. Колупаєва, М. Малофєєв, О. Таранченко, Д. Шамсутдінова, Л. Шипіцина та ін.). Сучасні реформаційні процеси в освітній галузі визначають актуальність проблеми місця та ролі працівників психологічної служби в культурно-освітньому просторі, допомоги дітям з особливими освітніми потребами. Із запровадженням інклюзивного навчання в Україні розробка моделей психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання визначена як пріоритетний напрям розвитку психологічної служби системи освіти. Діяльність спеціалістів психологічної служби (практичних психологів і соціальних педагогів) щодо соціального і психологічного супроводу освітнього процесу регламентована низкою нормативно-правових документів. Зокрема, основні функції діяльності структурних компонентів психологічної служби визначені у змісті Положення про психологічну службу системи освіти України, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки "Про внесення змін до Положення про психологічну службу системи освіти України" від 02.07.09 р. № 616. Шляхи запровадження інклюзивного навчання визначені у змісті Концепції розвитку інклюзивної освіти, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 01.10.2010 № 912, в частині навчально-методичного забезпечення освітнього процесу і передбачають реалізацію корекційно-розвиткової складової навчального плану в умовах інклюзивного навчання.
Інші роботи з даної категорії: