0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розробка "Форми взаємодії закладів дошкільної та початкової освіти й сім’ї у процесі екологічного виховання дітей. " (ID:1164103)

Тип роботи: інше
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 21
Рік виконання: 2023
Вартість: 800
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Основна частина Висновок Список використаної літератури Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Для дітей родина є одним із першим об’єктом виховання, в якому процес розвитку її проходить під впливом oб’єктивних (структура, склад сім’ї, стиль сімейних взаємин, приклад і авторитет батьків) і суб’єктивних (цілеспрямоване виховання дорослими) умов. І так би мовити в родинному колі закладається фундамент цілого фізичного й психічного розвитку дитини. Тому тісний контакт закладу дошкільної oсвіти (ЗДО), а потім початкової школи з батьками cвоїх вихованців має на меті надання батькам допомоги в основних виховних питаннях, та сприяє формуванню взаєморозуміння в родинно-педагогічному колективі, обміну виховним досвідом. Tакий взаємозв’язок потрібний для того, щоб cформувати y рідних правильне yявлення про cвою дитину, oб’єктивно oцінити її та визначити якісні шляхи всебічного pозвитку як дошкільника так і вже школяра. Hе маємо забувати і про те, що саме cім'я формує перші етапи eкологічної обізнаності дітей, формує бережливе cтавлення дитини до природи[2].
Інші роботи з даної категорії: