0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Ознайомлення молодших школярів із фразеологізмами на уроках української мови (ID:117525)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 62
Рік виконання: 2014
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИВЧЕННЯ ФРАЗЕОЛОГІЗМІВ У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ 6 1.1. Психолого-педагогічний, лінгводидактичний аналіз проблеми вивчення фразеологізмів у початкових класах 6 1.2. Сутність та структура фразеологізмів 9 1.3. Особливості походження та лексичного складу фразеологізмів 17 Висновки до першого розділу 24 РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ФРАЗЕОЛОГІЗМІВ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ. . 27 2.1. Методика підвищення мовної культури молодших школярів засобами фразеології 32 2.2. Комплекс вправ для молодших школярів, спрямованих на вивчення фразеологізмів 33 Висновки до другого розділу 48 ВИСНОВКИ 50 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 53 ДОДАТКИ 58
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Частина зі вступу На сучасному етапі особливо актуальними стали питання розвитку мовленнєвих умінь і навичок та збагачення мовлення учнів початкових класів, зокрема, засобами української фразеології. Саме це зумовило вибір теми дослідження: «Ознайомлення молодших школярів із фразеологізмами на уроках української мови». Об’єктом дослідження є навчально-виховний процес на уроках української мови. Предмет дослідження – методика ознайомлення молодших школярів із фразеологізмами на уроках української мови. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати методику ознайомлення молодших школярів із фразеологізмами на уроках української мови та практично розробити комплекс вправ для молодших школярів, спрямованих на вивчення фразеологізмів. Відповідно до визначеної мети дослідження було поставлено такі завдання: 1. Проаналізувати стан проблеми ознайомлення молодших школярів з фразеологізмами у психолого-педагогічній та лінгводидактичній літературі. 2. Визначити сутність та структуру фразеологізмів. 3. Дослідити методику підвищення мовної культури засобами фразеологізмів. 4. Розробити комплекс вправ, спрямованих на формування в учнів 1–4 класів умінь доцільного використання фразеологізмів у мовленні. У процесі роботи використовувалися методи науково-педагогічних досліджень, адекватні меті й завданням: ‒ теоретичні: теоретичний аналіз лінгвістичної, психолого-педагогічної та методичної літератури; ‒ емпіричні: дали змогу дослідити реальний стан проблеми та дібрати комплекс вправ, спрямованих на вивчення фразеологізмів. Теоретичне значення дослідження визначається його спрямованістю на підвищення ефективності навчального процесу і вдосконалення мовної освіти в початкових школах України. Пропонований комплекс вправ сприятиме удосконаленню методики вивчення фразеологізмів на уроках української мови в початкових класах. Практичне значення дослідження полягає у можливості використання його результатів у навчанні української мови молодших школярів, зокрема в процесі оволодіння фразеологічним матеріалом. Структура курсової роботи зумовлена логікою дослідження. Дослідження складається зі вступу, двох розділів, висновків до кожного з розділів, загальних висновків, списку використаних джерел, додатків. Загальний обсяг роботи становить 62 сторінки.
Інші роботи з даної категорії: