0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ЕСТЕТИЧНИХ УЯВЛЕНЬ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ СУЧАСНОЇ ІГРАШКИ (ID:1208483)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 72
Рік виконання: 2024
Вартість: 9300
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП…………………………………………………………………………..3 РОЗДІД І «ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ЕСТЕТИЧНИХ УЯВЛЕНЬ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ СУЧАСНОЇ ІГРАШКИ»………………………………………………………………………..6 1.1. Характеристика поняття «естетичні уявлення»…………………………6 1.2. Психолого-педагогічні особливості розвитку естетичних уявлень у дітей дошкільного віку…………………………………………………...12 1.3. Значення іграшки у житті дітей………………………………………….17 1.4. Погляди педагогів на гру та іграшки як супутника життя дитини…….20 1.5. Коротка історія виникнення іграшки……………………………………23 1.6. Взаємозв'язок іграшки та ігрової діяльності дошкільнят………………26 1.7. Класифікація іграшок………………………………………………….…30 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ І…………………………………………………....36 РОЗДІЛ ІІ «ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ЧАСТИНА З РОБОТИ ПО ФОРМУВАННЮ ЕСТЕТИЧНИХ УЯВЛЕНЬ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ»………………………………………………………………………….….37 2.1. Визначення рівня сформування у дітей естетичних якостей та почуттів.37 2.2. Організація роботи з естетичного виховання дітей дошкільного віку…..50 2.3 Контрольна робота з виявлення формування у дітей рівня сформованості естетичних почуттів у дітей дошкільного віку……………………………….53 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ ІІ…………………………………………………54 РОЗДІЛ ІІІ «МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ ПОКРАЩЕНЯ ЕСТЕТИЧНИХ УЯВЛЕНЬ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ВИКОРИСТАННЯМ СУЧАСНИХ ІГРАШОК»………………………………55 3.1. Вплив іграшки на розвиток дитини…………………………………..……55 3.2. Вимоги до іграшки………………………………………………………….57 3.3. Підбір іграшок для різних вікових груп…………………………………...61 3.4. Методика ознайомлення дітей із новою іграшкою……………………….63 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ………………………………………………………66 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………….68 ДОДАТКИ………………………………………………………………………72
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
В даний час перед закладами дошкільної освіти стоїть завдання естетичного розвитку особистості, що пов'язано зі здатністю відчувати красу та виразність навколишнього світу, вибудовувати свою діяльність за законами гармонії та краси. Краса виступає як один із регуляторів людських взаємин, сприяючи тому, щоб вони ставали в повною мірою людяними. Завдяки красі діти інтуїтивно тягнуться до добра ще до того, як ідея добра буде осмислено сприйнята їх моральним свідомістю[10]. Естетичний розвиток – найважливіша сторона виховання дитини. Воно сприяє збагаченню чуттєвого досвіду, емоційної сфери особистості, що впливає на пізнання моральної сторони дійсності, підвищує пізнавальну активність. Необхідно вже з дошкільного дитинства вчити дитину помічати прекрасне навколо себе, бачити красу навколишнього світу. Формування естетичних уявлень у дітей особливо актуально в сучасному світі з розмитими моральними орієнтирами, домінуванням у масовій культурі естетики потворного, так званих "шок-цінностей". Державний стандарт освіти ЗДО підтверджує ці слова. У ньому повідомляється, що естетичний розвиток передбачає «розвиток передумов ціннісно-смислового сприйняття та розуміння творів мистецтва (словесного, музичного, образотворчого), світу природи; становлення естетичного ставлення до навколишнього світу; формування елементарних уявлень про види мистецтва; сприйняття музики, художньої літератури, фольклору; стимулювання співпереживання персонажам художніх творів; реалізацію самостійної творчої діяльності дітей (образотворчої, конструктивно-модельної, музичної та ін.)». Естетичні уявлення - результат естетичного сприйняття, закріплений у вигляді сприйнятого об'єкта. Подання форми, кольору, розмірів предметів має дуже важливе значення у дошкільному віці; від розвитку естетичних уявлень дошкільника багато в чому залежить розвиток інших його психічних процесів; тому розвитку естетичних уявлень дітей у дошкільних закладах має надаватися дуже велике значення[5]. Один з найефективніших засобів розвитку естетичних уявлень – використання іграшок. Саме ця діяльність є найбільш цікавою для дошкільного віку та дозволяє дитині відобразити в художніх образах свої враження про навколишньому, висловити своє ставлення до них. Водночас у практиці роботи більшості дитячих дошкільних установ не проводиться систематична робота з формування естетичних уявлень дошкільнят з використанням сучасних іграшок, точніше не проводиться правильний алгоритм підбору іграшок за віковими та статевими при належностями. Актуальність та недостатня розробленість даної проблеми визначили вибір теми дослідження: «Формування у дітей дошкільного віку естетичних поглядів засобами сучасної іграшки» Мета дослідження: теоретично обґрунтувати, розробити та апробувати механізм використання сучасних іграшок спрямований на формування естетичних уявлень дошкільнят. Об'єкт дослідження: процес формування естетичних уявлень у дошкільнят. Предмет дослідження: використання та підбір іграшок для дітей дошкільного віку з метою формування естетичних поглядів і уявлень Завдання дослідження: 1. Провести аналіз психолого-педагогічної літератури на тему дослідження, на підставі вивченої літератури уточнити сутність поняття «естетичні уявлення» 2. Виявити психолого-педагогічні особливості розвитку естетичних уявлень у дітей дошкільного віку 3. Розкрити сутність понять «гра», «іграшка»,вивчити коротку історію виникнення іграшки. 4. Провести діагностику сформованості естетичних уявлень у дітей дошкільного віку на констатуючому етапі дослідно-пошукової роботи. 5. Визначити види та призначення іграшок. 6. Вивчити особливості підбору іграшок для різних вікових груп дитячого закладу. 7. Розробити методику впровадження нової іграшки та загальні рекомендації вихователям. Теоретико-методологічна основа дослідження. Проблема формування естетичних уявлень у дітей вивчена такими вченими як А.В. Запорожець, Д.Б. Богоявленська, Л.А. Венгер, В.С. Мухіна, Б.М. Теплів. Гіпотеза: формування і покращення естетичних поглядів дитини старшого дошкільного віку з використанням наочностей у вигляді сучасних іграшок. Методи дослідження. Як теоретичні методи дослідження виступили порівняльно-аналітичний, індуктивний та дедуктивні методи. Як емпіричні методи дослідження виступили метод спостереження, розмови, аналізу. Основа дослідження. Дослідження проводилося на базі ________________________________________ у якому взяли участь 20 вихованців підготовчої групи віком від 5 до 6 років. Структура дипломної роботи. Дипломна робота складається з вступу, трьох розділів, висновків, списку літератури
Інші роботи з даної категорії: