0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розвивальні технології в сучасній освіті (ID:1217141)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 43
Рік виконання: 2023
Вартість: 350
Купити цю роботу
Зміст
Вступ …………………………………………………………………………… РОЗДІЛ 1. Сутність розвивальних технологій навчання у педагогічній теорії ………………………………………………………….………. 1.1 Сутність розвивального навчання………………………………………… 1.2 Розвивальні технології навчання………………………………………….. 1.3 Способи реалізації технології розвивального навчання………………… РОЗДІЛ 2. Розвивальні форми, методи та технології навчання в системі сучасної освіти ……………………………………………………………... 2.1 Нестандартні форми та методи навчання у системі розвивального навчання В.В. Ельконіна Д.Б. Давидова…………………………………………….. 2.2 Принцип розвивального навчання у педагогічному досвіді роботи вчителів………………………………………………………………………………… 2.3 Впровадження інноваційних педагогічних технологій у навчальний процес………………………………………………………………………………….. Висновки ……………………………………………………………………………... Список використаної літератури ………………………………………………… Додатки ……………………………………………………………………………….. Додаток А. Вправи для «розумової гімнастики»……………………………………
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Прогресивні зміни в українському суспільстві вимагають особливої уваги до гармонійного розвитку творчої особистості, формування високоосвічених людей із яскравим характером, здатних приймати виважені рішення в складних умовах сучасності, усвідомлювати глобальні та національні проблеми людства та прагнути відіграють важливу роль у вирішенні цих проблем. Це вимагає від суспільства обличчям до людей, обличчям до особистості людини, прагнення сприяти поступу й розвитку національної освіти. Відповідно до українського «Закону про освіту» основними принципами її розвитку є створення умов для всебічного розвитку здібностей, талантів і всебічного розвитку кожної особистості; гуманізм; демократизація освіти; пріоритет загальнолюдських цінностей. Проблема розвивального навчання формується давно. Формування є результатом вирішення взаємозв'язку між навчанням і розвитком. Взагалі слід зазначити, що різноманітні факти про розвиток учнів у процесі навчання викладені в працях багатьох видатних учених. Однак справжні механізми розвитку школярів у процесі навчання не виявлені. Прагнення постійно оптимізувати навчальний процес призвело до появи нових і вдосконалених методів навчання на різних рівнях і з різною спрямованістю. Подальший їх розвиток пов’язаний з напрямком реалізації сучасних концепцій виховання та навчання. Суттєвою особливістю сучасних інноваційних процесів у сфері освіти та навчання є їх технологізація – суворе дотримання змісту та послідовності етапів впровадження інновацій. Найбільше значення воно має у виробничій діяльності, де технологія трактується як сукупність знань про способи і засоби обробки матеріалів, мистецтво володіння процесом. Основними особливостями цієї технології є стандартизація, уніфікованість процесу, можливість ефективного та економічного тиражування відповідно до заданих умов. Технічний процес завжди передбачає певну послідовність операцій з використанням необхідних засобів (матеріалів, інструментів) у конкретних умовах, прийнятних для української мови. Актуальність питання розвивального навчання в школі зумовлена тим, що розвиваюче навчання орієнтує навчальний процес на можливості дітей та їх реалізацію, а значить, ефективніше розвиває здібності учнів. Об’єкт дослідження показує важливість розвивального навчання в системі освіти – Система розвивального навчання за В.В. Давидов і Д.Б.Ельконін. Сучасне розуміння розвивальної педагогічної думки підготовлено тривалим дослідженням світовою педагогікою стилів і методів навчання, які найбільшою мірою сприяють розвитку пізнавальних здібностей дітей і особистості в цілому. Метою курсової роботи є дослідити та проаналізувати сучасні розвивальні технології навчання в освітньому процесі. Для здійснення мети, маємо виконати такі завдання:  Обгрунутвати сутність та зміст розвивального навчання;  Охарактеризувати розвивальні технології навчання;  Дослідити способи реалізації технології розвивального навчання;  Дослідити нестандартні форми та методи навчання у системі розвивального навчання В.В. Ельконіна Д.Б. Давидова;  Проаналізувати принципи розвивального навчання у педагогічному досвіді роботи вчителів;  Дослідити впровадження інноваційних педагогічних технологій у навчальний процес.