0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація навчально-виховного процесу в закладах позашкільної освіти (ID:1217147)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 27
Рік виконання: 2023
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП ................................................................................................................... РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ ТА ВИХОВАННЯ В ПОЗАШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ............ 1.1 Стадії становлення позашкільної освіти в Україні та система позашкільної виховної роботи........................................................................................................ 1.2 Позашкільні навчально-виховні заклади та їх види......................................... РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ПРОЦЕСУ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ У ПОЗАШКІЛЬНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ ............................................................................................................... 2.1 Форми організації навчально-виховної діяльності в позашкільному навчальному закладі................................................................................................ 2.2 Нетрадиційні та інтерактивні методи організації навчально-виховної діяльності................................................................................................................... ВИСНОВКИ .......................................................................................................... СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми. Позашкільна освіта – це виховна діяльність, яка здійснюється різними закладами для дітей та молоді в школі. Будинки творчості, клуби, дитячі натуралістичні станції, центри екології та природи, а також звичайні школи та дитячі садки без матеріальної бази, за рахунок завзятих педагогів, які працюють за підтримки сучасної науки і техніки, забезпечують студентам з поглибленою освітою та допомогти визначити ту чи іншу сферу знань, інтересів і здібностей у тій чи іншій професії. Позашкільна робота спирається на знання та практичні навички, набуті під час навчання. Але основною його метою є збагачення та поглиблення знань, набутих у позаурочний час за індивідуальними інтересами. Ця система освітніх процесів покликана забезпечити кожній дитині можливість гармонійно розвивати свої здібності у вільний від навчання час. Якщо у дитини природний інтерес до природи, то позашкільна освіта має всі умови для подальшого розвитку: раннє систематичне навчання за індивідуальними планами, своєчасна участь у самостійних дослідах і наукових роботах, участь в олімпіадах, фестивалях, конкурсах, виставках. Активні методи та організаційні форми позашкільної освіти дозволяють кожній дитині гармонійно розвивати свої здібності у вільний від навчання час. Навчальний процес у позашкільних закладах будується на певних загальних принципах. Гуртки, клуби та секції різного профілю, що працюють за курсами відповідних профілів, з плинністю, відмінною від шкільних предметних курсів, допомагають учням поглибити знання з окремих предметів, отримані в школі, готують їх до практичної та наукової професійної діяльності. У позашкільних закладах працюють групи різних професій, і діти та молодь можуть вивчати свої улюблені предмети для задоволення або поглиблювати свої знання у вільний час. Проблеми сучасної освіти хвилюють усе наше суспільство. Це пов’язано не лише з необхідністю серйозної модернізації галузі, а й з різноманітністю бачень, оцінок стану освіти та шляхів підвищення якості. Суспільство і держава прагнуть зберегти і розвивати все краще відповідно до загальної тенденції соціально-економічного і політичного розвитку, яка визначає найближчу і далеку перспективу нашого суспільного прогресу. Якісна освіта в сучасному розумінні має відповідати вимогам постіндустріального суспільства для кожного. Розглядаючи інтерактивні технології навчання як інновації, слід пам'ятати, що будь-яка технологія загине, якщо ті, хто її справді втілює, не розглядатимуть її як цілісну систему єдиних компонентів і зв'язків. Основним змістом системи інноваційної освіти позашкільних навчальних закладів є співпраця та творча діяльність педагогів і дітей, педагогів і гуртків, що впливає на навчання як процес формування особистості, її свідомої діяльності, її свідомості, самоорганізації. Предметом курсової роботи є позашкільні навчально-виховні заклади освіти. Об’єктом курсової роботи є особливості організації навчального процесу в позашкільних освітніх закладах. Метою курсовою роботи є дослідження форм та методів організації навчально-виховної діяльності в позашкільних закладах освіти. Завдання курсової роботи:  Дослідити стадії становлення позашкільної освіти в Україні та система позашкільної виховної роботи;  Дослідити позашкільні навчально-виховні заклади та їх види;  Проаналізувати форми організації навчально-виховної діяльності в позашкільному навчальному закладі;  Дослідити нетрадиційні та інтерактивні методи організації навчально-виховної діяльності Структура курсової роботи. Курсова робота складається зі вступу, двох розділів, висновків та списку використаних джерел.