0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості сенсомоторного розвитку дітей від народження і до 3-х років (ID:1217150)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 37
Рік виконання: 2023
Вартість: 350
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП……………………………………………………...…………………… РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СЕНСОМОТОРНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ВІД НАРОДЖЕННЯ ДО 3-Х РОКІВ 1.1 Проблема сенсомоторного розвитку дітей у психолого-педагогічній літературі………………………………………………………………………… 1.2 Вікові та індивідуальні особливості сенсомоторного розвитку дітей від народження до 3-х років………........................................................................ РОЗДІЛ 2. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ СЕНСОМОТОРНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ВІД НАРОДЖЕННЯ ДО 3-Х РОКІВ……………………. 2.1 Діагностика та методи розвитку сенсомоторних здібностей дітей раннього віку……………………………………………………….……………. 2.2. Методичні рекомендації для батьків та вихователів ЗДО щодо ефективного сенсомоторного розвитку дітей до 3-х років………………........ ВИСНОВКИ……………………………………………………...……………… СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………........................ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми заключається в тому, що, сенсомоторний розвиток є основоположним для загального інтелектуального розвитку дітей та має самостійне значення, оскільки цілісність сприйняття необхідна для успішного навчання дітей. у дитячому садку, школі та на багатьох видах праці. Пізнання починається із сприйняття предметів та явищ навколишнього середовища. Всі інші форми пізнанн, такі як; пам'ять, мислення, уява — базуються на перцептивних образах і є результатом їх обробки. Тому нормальний інтелектуальний розвиток неможливий без підтримки цілісного сприйняття. Фундаментальні компоненти дошкільної освіти ставлять сенсорний розвиток як основу розвитку всіх ключових здібностей дошкільника. Сенсорний розвиток — це процес, у якому сенсорна сфера людини зазнає регулярних змін під впливом внутрішніх та зовнішніх факторів. Сенсорний розвиток потрібний дитині для оволодіння будь-якою майбутньою практичною діяльністю. Тому так важливо забезпечити ранній сенсорний розвиток дітей. Дитинство найбільше сприяє формуванню та вдосконаленню сенсорної діяльності людини, а також накопиченню знань про навколишній світ. Тому одним із основних завдань, яке стоїть перед сучасними закладами дошкільної освіти, є сенсорне виховання, котре спрямоване на забезпечення всебічного розвитку сенсорно-моторного інтелекту дітей. Питання сенсорного розвитку дітей дошкільного віку перебувають у центрі уваги багатьох вчених, зокрема психологів (О. Запорожець, Л. Венгер, Є. Ігнатьєв, В. Зінченко, В. Мухіна) та педагогів (В. Аванесова, Н. Сакуліна,М. Поддьяков, О. Усова, Є. Тихєєва,). Відомі зарубіжні фахівці з дошкільної освіти (М. Монтессорі, Ж.-О. Декролі, Ф. Фребель,), та відомі представники дошкільної освіти та психології (Є. Тихєєва, О. Запорожець С. Русова, О. Усова. та ін.) вважає, що сенсорне виховання, спрямоване на забезпечення сенсорного розвитку і є однією із форм забезпечення основних здібностей дітей раннього віку. Виявляється, що сенсорне виховання є невід’ємною частиною розвитку дитини, яка вимагає свідомих дій вихователів, про що свідчить наявність великої кількості добре систематизованих і практичних матеріалів (Е. Дум, Д. Альтхаус, А. Бондаренко, Н. Венгер, Л. Васильєва, Л. Артемова, В. Котирло, Т. Доронова, З. Максимова, С. Кулачківська, Л. Олійник, С. Ладивір, Л. Сисуєва Е. Пілюгіна,). Предмет дослідження - це особливості розвитку дітей раннього віку. Об’єкт дослідження - це сенсомоторний розвиток дітей від народження і до 3-х років Метою курсової роботи є вивчити особливості розвитку сенсомоторного розвитку дітей від народження і до трьох років. Для досягнення поставлених цілей були запропоновані та вирішені наступні завдання:  Дослідити проблему сенсомоторного розвитку дітей у психолого-педагогічній літературі;  Проаналізувати вікові та індивідуальні особливості сенсомоторного розвитку дітей від народження до 3-х років;  Дослідити методи діагностики та розвитку сенсомоторних здібностей дітей раннього віку;  Запропонувати методичні рекомендації для батьків та вихователів ЗДО щодо ефективного сенсомоторного розвитку дітей до 3-х років Методи дослідження. Під час написання курсової роботи використовувалися теоретичні методи дослідження: аналіз педагогічної, психолого-педагогічної та методичної літератури, систематизація отриманої інформації; узагальнення педагогічного досвіду з питань сенсомоторного інтелектуального розвитку дітей раннього віку. Структура курсової роботи: Курсова робота складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків.