0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Вплив засобів масової інформації на розвиток особистості підлітка (ID:1217152)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 44
Рік виконання: 2023
Вартість: 350
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………………………. РОЗДІЛ I. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ СУТНОСТІ ЗМІ ЯК ЗАСОБУ ІНФОРМАЦІЙНОГО ВПЛИВУ НА ОСОБИСТІСТЬ В ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ………………………………………………………….. 1.1 Сутність поняття ЗМІ, види та функції…………………………………….. 1.2 Особливості підліткового періоду………………………………………….. РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ ЯК ЧИННИКА ВПЛИВУ НА РОЗВИТОК ТА СОЦІАЛІЗАЦІЮ ОСОБИСТОСТІ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ…………………………………… 2.1. Вплив традиційних ЗМІ на процес розвитку та соціалізації підлітків…... 2.2 Психологічні особливості впливу ЗМІ на формування свідомості особистості підлітка…………………………………………………………….. 2.3. Роль мережі Інтернет у розвитку особистості та соціалізації підлітків… ВИСНОВКИ……………………………………………………………………… СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Сучасне суспільство можна назвати інформаційним, головним багатством якого є інформація. Такою об'єктивною закономірністю розвитку навколишнього середовища стало збільшення інформаційного процесу: подвоюється швидкість передачі інформації, збільшується обсяг інформації, що передається, прискорюється швидкість її обробки. Цей процес може негативно вплинути на людину, особливо на підлітка, призводячи до перевантаження інформацією та, зрештою, до зниження здатності мислити та міркувати. Великою проблемою є величезний вплив сучасних ЗМІ на підростаюче покоління. Крім того, наслідки, як правило, негативні. Це підтверджують наявні дослідження та загальна ситуація в суспільстві. Хвиля насильства, що охопила суспільство, зростання необґрунтованої агресії, руйнація звичних загальнолюдських цінностей, відсутність у підлітків певних суспільних моральних кодексів і духовних якостей – все це, насамперед, зумовлено масовою комунікацією сучасної держави [1]. Вплив засобів масової інформації (далі – ЗМІ) у сучасному світі особливо помітний у своєму безперервному та динамічному розвитку. Перебуваючи в насиченому інформаційному середовищі, дитина та підліток постійно зазнає впливу засобів масової інформації, які впливають на його поведінку, формування моральних норм і принципів, подальший розвиток у соціальному середовищі [2]. Через засоби масової інформації підлітки спілкуються з однолітками, проводять з ними своє дозвілля, отримують певну інформацію, ці засоби настільки широко залучені в життя дітей, що є одним з головних факторів, що впливають на соціалізацію. Професійний інтерес науковців до різних типів і рівнів особистісних змін, що відбуваються в дитячому та підлітковому віці, досить значний і стійкий. Особливо роботи Г. С. Абрамової, Л. І. Божович, М. Ю. Боришевського, А. В. Брушлінського, І. С. Булака, Ш. Бюллера, Б. Зазо, І.В., численні публікації також присвячені аналізу різноманітних аспектів функціонування засобів масової інформації в суспільстві. Зокрема, Н. В. Костенко аналізує теоретико-методологічні основи функціонування засобів масової інформації, цінності масової комунікації. Дослідженням проблеми розвитку та соціалізаціїї молоді займалися такі українські вчені, як Є.В. Лазоренко, А.К. Тащенко, М.П. Лукашевич, М.І. Михальченко, В.В. Москаленко, І.М. Гавриленко В.І. Волович, та інші. Особливості діяльності засобів масової інформації, положення та роль ЗМІ, особливо в українських реаліях. Л. В. Губерський, В. А. Вергун, В. Ф. Іванов, А. З. Москаленко та ін. В. Ю. Степанов досліджує позитивні та негативні сторони впливу ЗМІ, переважно на підростаюче покоління. У роботі М. М. Матвійчук представлено дослідження організації медіаосвіти у сфері соціальної освіти [3]. Засоби масової інформації відносять до такого виду соціальної комунікації, суть і зміст якої полягає в активізації сфери соціального виховання, творчого становлення і розвитку всіх духовно-моральних сил людини, що забезпечується соціокультурним прогресом. цілий. Саме через засоби масової інформації (друковані ЗМІ, відеопродукція, телебачення, Інтернет, радіомовлення) відбувається процес формування та популяризації цінностей і моделей поведінки, які домінують на певному етапі суспільного розвитку. Засоби масової інформації – це інституція, створена шляхом відкриття та поширення різноманітної інформації для великої та розрізненої аудиторії за допомогою спеціального технічного інструментарію [2]. Об’єкт дослідження – ЗМІ як інструмент інформаційного впливу. Предметом дослідження є функціонування ЗМІ як вагомого важеля впливу на розвиток особистості підлітків Мета дослідження – дослідити вплив засобів масової інформації на процес розвитку особистості та соціалізацію підлітків. З мети випливають такі завдання: Для досягнення поставленої мети ми визначили такі завдання: 1. Охарактеризувати основні види ЗМІ та визначити їх функції. 2. Визначити особливості підліткового віку; 3. Визначити механізми впливу ЗМІ на свідомість людини; 4. Проаналізувати вплив ЗМІ на розвиток та соціалізацію особистості та підлітків. 5. Дослідити роль мережі Інтернет у соціалізації підлітків Структура курсової роботи. Курсова робота складається зі вступу, двох розділів на підрозділів до кожного розділу, висновків та списку використаної літератури, що налічує 31 джерело. Загальний обсяг курсової роботи становить 44 сторінки. РОЗДІЛ I. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ СУТНОСТІ ЗМІ ЯК ЗАСОБУ ІНФОРМАЦІЙНОГО ВПЛИВУ НА ОСОБИСТІСТЬ В ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ 1.1. Сутність поняття ЗМІ, види та функції Засоби масової інформації – це інституційна система, призначена для поширення будь-якої інформації якомога більшій кількості людей за допомогою різноманітних технологічних засобів. ЗМІ — це самостійна система, яку можна охарактеризувати великою кількістю складових елементів: атрибутів, змісту, форми тощо. Відмінною рисою мас-медіа є пропаганда, а аудиторія постійно змінюється, що залежить від повідомлення, яке передають мас-медіа. Поняття «ЗМІ» не варто порівнювати з поняттям «масова комунікація». Це не зовсім так, оскільки ЗМК має набагато ширший спектр засобів. Сюди входять кінотеатри, театри, цирки та взагалі всі вистави, які відомі своєю регулярністю та привабливі для масової аудиторії [4]. Журналістика пов’язана з використанням різних технологічних засобів комунікації – журналістики (використання друкованого тексту та зображень для передачі інформації), радіо (використання електромагнітних хвиль для передачі інформації) і телебачення (яке також використовує електромагнітні хвилі для передачі інформації). З цими трьома підсистемами виникли засоби масової інформації: новини, радіо та телебачення, кожна з яких містила велику кількість каналів — різноманітні газети та журнали, різноманітну книжкову продукцію, велику кількість телевізійних програм, які можна було поширювати. Кожна з цих підсистем має та виконує частину своєї новинної функції [5]. Порівняно з іншими методами зв’язку, друк має властивості, які роблять його невдалим. Якщо телебачення, і зокрема радіо, можуть передавати інформацію майже безперервно й максимально оперативно, то поліграфічна промисловість приречена на проблеми самої технології та періодичності книг. Через це преса втратила оперативність сповіщення. Найбільше це стосується преси, поширеної по країні. Загалом, особливість телебачення, мабуть, уже присутня на перетині можливостей радіо та кіно. Оскільки телебачення позбавляє радіо можливості передавати сигнали на великі відстані - саме цей сигнал має звукову та відеоінформацію, яка залежно від характеру передачі, має кінематографічні ознаки або кадри зображення, схеми, графіку на екрані телевізора [6].