0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Використання гри під час вивчення англійської мови в закладі дошкільної освіти. (ID:1217156)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 33
Рік виконання: 2023
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП…………………………………………………………………………… РОЗДІЛ 1. Теоретичні аспекти використання гри у ЗДО …………………….. 1.1.Зміст і значення гри в навчальній діяльності………………………………. 1.2. Обґрунтування доцільності використання ігор на заняттях іноземної мови………………………………………………………………………………... РОЗДІЛ 2. Використання гри під час вивчення англійської мови……….…… 2.1 Ігрова діяльність на занятті з англійської мови……………………….…… 2.2. Рольові ігри…………………………………………………………………… 2.3. Репродуктивні та творчі ігри……………………………………...………… 2.4. Дидактичні ігри…………………………………….………………………… 2.5. Рухливі ігри…………………………………………………………...……… ВИСНОВКИ………………………………………………………………………. СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………..….. ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми. Дошкільне навчання дітей іноземної мови вже досить поширене. У сфері освітніх послуг у багатьох дошкільних навчальних закладах створено групи з вивчення англійської мови для учнів першого класу середньої школи. Педагогічною наукою і педагогічною практикою доведено, що правильне методичне та лінгвістичне навчання стане важливим чинником прискорення інтелектуального розвитку дітей, допоможе їм засвоїти мінімум іншомовного матеріалу, створить передумови успіху в школі. Педагоги, які займаються дошкільним навчанням англійської мови, стикаються з багатьма складними проблемами. З якого віку починати вивчати англійську мову, до якого рівня вивчати англійську, як будувати навчальний процес, які форми та методи використовувати, якими мають бути результати навчання. Вивчення іноземної мови є не обов’язковою, але доцільною частиною дошкільної освіти. Таке навчання є важливим засобом для гармонійного розвитку особистості та формування життєвої компетентності. Правильна побудова процесу навчання з педагогічної та лінгвістичної позицій сприяє реалізації змісту різних сфер життєдіяльності дитини, які складаються з основних компонентів дошкільної освіти («Я», «Людина», «Культура», «Природа»), має самостійне освітнє значення. Діти, які вивчають іноземну мову за рік-два до шкільного віку, успішніше вчаться в школі і краще на заняттях іноземною мовою, якщо це навчання методично і правильно організовано. Навчання англійської мови для дітей дошкільного віку є особливим навчальним заняттям. У процесі навчання мова є не тільки предметом навчання, а й провідним засобом навчання. У процесі навчання діти не засвоюють компоненти незнайомої мови, а одразу оволодівають нею як засобом спілкування. Навчання відбувається в штучних двомовних умовах, які відрізняються від природних білінгвальних середовищ і викликають додаткові труднощі. Усі діти спочатку з радістю починають вивчати нову мову, але через кілька уроків більшість із них можуть втратити цей інтерес. Адже у дошкільнят ще не сформований той тип мотивації, який би дозволив їм зрозуміти, наскільки знання іноземної мови буде важливим у майбутньому дорослому житті. У більшості дітей старшого дошкільного віку психічні та фізичні процеси розвиваються до рівня, який створює передумови для забезпечення систематичного вивчення іноземної мови. Теорія та практика навчання доводять, що діти п’яти-шести років можуть плавно опановувати англійську мову, не втрачаючи інтересу до навчання. Це тому, що до шкільного віку кожна дитина «є експертом у вивченні будь-якої іноземної мови», а правильно організоване навчання сприяє прискоренню формування важливих психологічних процесів і формуванню нових психологічних якостей особистості. Загальновідомо, що одним із шляхів удосконалення вивчення англійської мови є використання ігор, які можуть підкреслити володіння учнями фонологічною діяльністю (а не мовним матеріалом, як використання ігор із змагальними елементами). Реалізувати основні принципи комунікативно-орієнтованого навчання допомагають рольові ігри. Вони сприяють підвищенню мотивації учнів до вивчення іноземної мови, дозволяючи моделювати реальні ситуації спілкування з урахуванням психологічних і вікових особливостей учнів, їх інтересів і нахилів, сфери діяльності. Виховна функція ігор відома давно. Як засіб навчання, відомі викладачі кажуть, що її потенціал величезний. Ігрова форма у навчальній програмі активізує діяльність учнів, може розкрити інтелектуальні та творчі здібності дитини. Метою курсової роботи є дослідження особливостей використання гри під час вивчення англійської мови в ЗДО. Предмет дослідження - гра як засіб навчання англійської мови в ЗДО. Об’єкт дослідження - ігрова діяльність на заняттях англійської мови в ЗДО. Завдання курсової роботи:  Дослідити зміст і значення гри в навчальній діяльності;  Обґрунтувати доцільність та використання ігор на заняттях іноземної мови;  Дослідити різновиди ігор які застосовуються для навчання англійської мови дошкільнят в ЗДО.