0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Реалізація інтегрованого навчання у початковому курсі інформатики у НУШ (ID:1217916)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 38
Рік виконання: 2024
Вартість: 350
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ ІНФОРМАТИКИ 5 1.1. Дослідженість методики розробки інтегрованих уроків в педагогічній теорії й практиці 5 1.2. Сутність поняття інтеграція та інтегровані уроки 6 1.3. Класифікація та структура інтегрованих уроків 12 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З ПРОЕКТУВАННЯ ІНТЕГРОВАНИХ УРОКІВ ІНФОРМАТИКИ 15 2.1. Особливості проведення інтегрованих уроків й основні завдання 15 2.2. Етапи підготовки інтегрованого уроку 16 2.3. Структура інтегрованого уроку 19 2.3.1. Основні завдання інтегрованих уроків 20 2.3.2. Мета інтегрованих уроків 20 2.3.3. Відмінність інтегрованого уроку від звичайного 21 2.4. Вимоги при підготовці до інтегрованого уроку 22 2.5. Труднощі, які можуть виникнути при плануванні інтегрованих уроків 23 2.6. Результати інтегрованого навчання і його значення 25 ВИСНОВКИ 28 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 30 ДОДАТКИ 32
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП У наш час стрімких змін суспільству потрібна школа, яка надає не тільки знання, як це відбувається зараз, а й вміння застосовувати їх у житті, може підготувати людину, що відрізняється високим рівнем творчості та професіоналізму, має моральну позицію, широку компетенцію. Нині одним з критеріїв випускника навчального є високий рівень знань, що включає достатню базу для наступного продовження освіти. А щоб випускник відповідав цим вимогам, в процесі навчання необхідно закласти основи цілісного підходу до вивчення процесів, що відбуваються у суспільстві, виробництві, навколишньому світі тощо. Одним із шляхів реалізації нового державного стандарту є проведення інтегрованих уроків. Адже саме на них, крім формування та розвитку предметних компетентностей з інформатики, відбувається їх застосування на практиці. Інтегрований урок – це урок, який проводиться з метою розкриття загальних закономірностей, законів, ідей, теорій, відображених у різних науках і відповідних їм навчальних предметах. Інтеграція (від лат. іnteger – повний, цілий) – це об’єднання в ціле раніше ізольованих частин. Інтегровані уроки ставлять за мету об’єднати споріднені блоки знань із різних навчальних предметів навколо однієї теми з метою інформаційного та емоційного збагачення, сприйняття, мислення, почуттів учнів. Це дає можливість пізнавати явище з різних боків, досягнути цілісності знань[1]. Сутність інтеграції, її форми і види розкриті в працях Я.А.Коменського, Й.Г.Песталоцці, К.Д. Ушинський та ін. Аналіз психолого-педагогічних досліджень дозволяє стверджувати, що втілення в освітню практику інтегрованого підходу створює сприятливі умови для формування цілісного образу світу, прояву творчості дитини й учителя. Інтегроване навчання дає свободу вибору теми, змісту, засобів, які використовуються в організації навчання школярів. Уроки інформатики - це універсальна сполучна ланка, що дозволяє «поєднати» практично всі шкільні дисципліни. При цьому інтеграційний характер курсу реалізується в рамках вимог обов'язкового мінімуму змісту середньої загальної освіти. Інтеграція інформатики з іншими загальноосвітніми предметами є реальною необхідністю. Така інтеграція є засобом розширення можливостей шкільної освіти, способом методичного збагачення педагога і підвищення якості навчання. Введення інтеграції предметів в систему освіти дозволить вирішити завдання, поставлені в даний час перед школою і суспільством в цілому. Отже, значущість проблеми інтегрованих знань в процесі вивчення інформатики та відсутність дидактико-методичних засобів використання інтегрованих підходів у викладанні інформатики в школі і обумовили вибір теми курсової роботи: " Методика проектування інтегрованих уроків з інформатики". Об’єкт дослідження – інтегровані уроки. Предмет дослідження – реалізація інтегрованого навчання у початковому курсі інформатики у НУШ Мета курсової роботи – дослідити методику реалізації інтегрованого навчання у початковому курсі інформатики у НУШ. Структура роботи. Курсова робота складається зі вступу, двох розділів, висновків та списку використаних джерел і літератури.