СтудентАспірант
0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ВИКОРИСТАННЯ КАЗКИ ЯК ВИХОВНОГО ПОТЕНЦІАЛУ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ (ID:1220922)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 49
Рік виконання: 2023
Вартість: 2000
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 1. Дефінітивний аналіз поняття «казка» 6 2. Роль казки у формуванні особистості дітей дошкільного віку 9 3. Зміст і особливості роботи використання казки як виховного потенціалу у дітей середнього дошкільного віку 13 4. Дослідження рівня виховного потенціалу казки у дітей середнього дошкільного віку 18 5. Методичні рекомендації використання казки як виховного потенціалу у дітей середнього дошкільного віку 25 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
2. Роль казки у формуванні особистості дітей дошкільного віку Казки мають дуже важливе значення і знайомлять дітей з навколишнім світом та його структурою; формують початкові уявлення про моральні якості та поняття «добре» і «погано»; розвивають і збагачують мову, мислення і творчу уяву; формують основи поведінки і спілкування дошкільників та позитивно впливають на естетичне виховання дітей дошкільного віку. На думку педагога І. Ломакіної: «Казка є невід`ємним елементом у вихованні дітей. Вона доступною мовою вчить дітей життя. Діти беруть з них багато корисних для себе знань. Казки дозволяють дитині вперше відчути хоробрість і стійкість, побачити добро і зло. Вона займає настільки важливе місце в житті дитини, що деякі дослідники називають дошкільний вік «віком казок». Мова казки проста і тому доступна. Сюжет прозорий, але загадковий, і тим самим сприяє розвитку дитячої уяви. А казкові образи близькі за своїм характером образів уяви дітей. Казка не вчить безпосередньо. Вона «дозволяє собі натякнути на те, як краще вчинити в тій чи іншій ситуації. Казки гарні тим, що в них немає довгих і утомливих міркувань. Різноманітність і напруженість дії створюють у дітей постійний і неослабний інтерес. Казка сприяє формуванню у дітей моральних понять, адже майже всі діти ототожнюють себе з позитивними героями, а казка кожен раз показує, що добрим бути краще, ніж поганим, що треба прагнути робити добро людям. Художнє сприйняття є активним для дітей дошкільного віку процесом, який пробуджує їх моральні якості, і, насамперед, людяність» [15]. Досвідчений педагог І. Капітоменко вважає, що казки – це невичерпне джерело народної мудрості, яке об'єднує всю культурну спадщину, традиції, обряди та досвід народу. Казки пов'язані з усіма історичними періодами життя народу і в доступній формі доносять до дітей широкий спектр інформації. Слухаючи казки, діти переживають широкий спектр емоцій, збагачують свою мову, розвивають мислення та уяву. Оцінюючи поведінку персонажів, діти вчаться цінувати навколишній світ. Казки також допомагають формувати уявлення про те, як повинні поводитися хлопчики і дівчатка, впливають на формування етичних та естетичних цінностей [12].