СтудентАспірант
0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

МЕТОДИКА ОРГАНІЗАЦІЇ ПРАЦІ В ПРИРОДІ: ВПРОВАДЖЕННЯ ЗАКОРДОННОГО ДОСВІДУ В ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ТА ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ (ID:1220923)

Тип роботи: інше
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 2
Рік виконання: 2024
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
Анотація. В статі розкриваються особливості впровадження закордонного досвіду організації праці в природі з дошкільниками та молодшими школярами. Розглядаються приклади використання закордонного досвіду в українських закладах дошкільної освіти та початкових школах. Ключові слова: праця в природі, організація праці в природі, заклад дошкільної освіти, початкова школа.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
набуття і розвиток необхідних в майбутньому соціальних навичок На сьогоднішній день праця в природі найкраще організовано в «лісових садочках» – це постійне перебування на природі, догляд за територією садочка: загортання листя, прибирання гілячок, збирання хмизу, висадження квітів і розсади, виготовлення шпаківень, взимку – розчищання снігу та майстрування годівничок. Тому, у багатьох країнах запроваджено «лісову дошкільну освіту», тобто дошкільні заклади знаходяться в лісах, парках та заповідниках, що допомагає дітям ближче знайомитися з навколишнім світом природи, який нас оточує [1]. Ідея «лісових садочків» зародилася в Скандинавії, звідти перейшла до Німеччини, потім до Данії, Великобританії, Чехії та інших країн. В Україні лісові садочки є в Львові, Боярці, Києві та Івано-Франківську. У всіх цих країнах лісові садочки сприймають по різному, але і в них є деякі спільні риси: - Діти майже постійно перебувають на вулиці незалежно від погоди. - В цих садочках немає жорсткої освітньої програми – діти самі обирають активності та діяльність. - Важливим є прикладне навчання, адже діти отримують знання з власного досвіду. - Більше ризику в дитячій діяльності (під час ігор діти використовують молотки, цвяхи, навчаються готувати їсти та розводити багаття, лазять по деревах). - Розуміння довкілля та власної відповідальності за нього [3].