СтудентАспірант
0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ДОСЛІДЖЕННЯ МЕТОДИКИ ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ В АНГЛІЙСЬКОМУ МОНОЛОГІЧНОМУ МОВЛЕННІ (ID:1226302)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 32
Рік виконання: 2024
Вартість: 550
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОЗГЛЯДУ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ 4 1.1.Застосування компетентністного підходу у процесі навчання англійської мови учнів 4 1.2. Лінгвістичні особливості монологічного мовлення 9 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ МЕТОДИКИ ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ В АНГЛІЙСЬКОМУ МОНОЛОГІЧНОМУ МОВЛЕННІ 12 2.1. Етапи формування іншомовної компетентності учнів у монологічному мовленні 12 2.2. Інтерактивні методи навчання, їх класифікація та роль у навчанні монологічного мовлення 18 ВИСНОВКИ 27 РЕЗЮМЕ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 30 ДОДАТКИ 32
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність дослідження. Дослідження роботи з монологічного мовлення учнів середньої школи з використанням ігрових технологій є дуже актуальним, оскільки такий підхід може сприяти більш ефективному та цікавому навчанню. Завдання вивчення монологічного мовлення учнів середнього шкільного віку з використанням різноманітних сучасних технологій є важливими, оскільки такий підхід може сприяти більш ефективному та цікавому навчанню. Об’єкт дослідження – процес формування в учнів основної школи англійськомовної компетентності в монологічному мовленні з використанням сучасних підходів та технологій. Предмет дослідження – методика формування в учнів основної школи англійськомовної компетентності в монологічному мовленні з використанням сучасних технологій. Метою дослідження є вивчення та аналіз процесу формування монологічного мовлення учнів основної школи з використанням інтеактивних технологій, які вивчають англійську мову. Крім того, у виконанні завдання буде проведено дослідження ефективності використання учнями інтерактивних технологій формування монологічного мовлення. Результати дослідження допоможуть визначити найефективніші інтерактивні технології та рекомендувати їх використання у навчальному процесі. Для досягнення визначеної мети дослідження необхідно виконати такі завдання: - розглянути застосування компетентністного підходу у процесі навчання англійської мови учнів; - розглянути лінгвістичні особливості монологічного мовлення; - розглянути етапи формування іншомовної компетентності учнів у монологічному мовленні; - проаналізувати інтерактивні методи навчання, їх класифікація та роль у навчанні монологічного мовлення. Методи дослідження: аналіз навчальної, методичної та научнодослідницької літератури, анкетування, узагальнення, моделювання. Структура роботи. Робота складається із вступу, двох розділів, висновків до розділів та загальних висновків, а також списку літератури і додатків.
Інші роботи з даної категорії: