0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

методика використання дискусії на уроках історії. (ID:123187)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 36
Рік виконання: 2015
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1. Проблема дискусії як методу виховання і навчання 1.1. Історія використання дискусії в навчально-виховному процесі 1.2. Характеристика дискусії як методу виховання і навчання. РОЗДІЛ 2. Методика використання дискусії на уроках історії 2.1. Форми організації дискусії 2.2. Правила проведення дискусії в навчально-виховному процесі РОЗДІЛ 3. Використання дискусії як методу виховання в навчально-виховному процесі ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність роботи. Динамічний розвиток сучасного суспільства вимагає від людини здатності швидко орієнтуватися в навколишній дійсності і усвідомлено адаптуватися в ній. Все більшого значення набуває здатність сприймати і оцінювати дедалі ширший потік соціальної та іншої інформації, як про події сьогоднішнього дня, так і про минуле. Все це пред'являє відповідні вимоги до підготовки підростаючого покоління. Реформування політичної системи України, що супроводжується глибокими процесами демократизації, висуває нові вимоги до шкільної історичної освіти. Вона повинна не тільки допомогти учням засвоїти систему наукових знань, а й сформувати здатність в них творчо мислити, аргументовано захищати власну точку зору, критично ставитися до джерел інформації. Зміна навчальних пріоритетів зумовила посилення уваги до методів і технологій інтерактивного навчання, зокрема дискусії. Дискусія є важливим засобом пізнавальної діяльності учнів. Вона значною мірою сприяє розвитку мислення, дає можливість визначити власну позицію, формує навички відстоювати свою думку. Дискусія спрямована на формування переконань молоді. Вона, як правило, стосується особистих проблем, власного ставлення молоді до проблем добра і зла, справедливості та не справедливості, того чи іншого стилю життя. У контексті розвитку громадянської освіти дискусію вивчали П.Вербицька, О.Пометун, Л.Пироженко [22 c.7]. Серед науковців, які досліджу-вали проблеми методики викладання історії, дискусію розглядали як моделювання процесу навчання в школі – К.Баханов; організацію та проведення різних видів дискусії М.Короткова, О.Степанищев; співставленя понять «диспут» та «диску-сія» – Р.Осадчук, О.Фідря, та І.Хоменко; питання класифікації дискусій – О.Савчук; особливості організації окремих видів дискусії: круглого столу – Г.Головченко, дебатів – І. Сущенко [ 19. c. 124]. Однак, незважаючи на те, що протягом тривалого часу вивчалося широке коло проблем, пов'язаних з використанням у навчанні дискусії, і зокрема на уроках історії, певні її аспекти залишилися поза увагою дослідників. Об’єктом дослідження є метод дискусії в навчальному процесі Предмет дослідження – методика використання дискусії на уроках історії. Мета курсової роботи полягає в теоретичному обґрунтуванні дискусії як методу виховання та навчання, методики її застосування в навчально-виховному процесі на уроках історії. Для досягнення окресленої мети необхідно вирішити такі завдання як: — Проаналізувати дискусію як метод навчання і виховання в школі
Інші роботи з даної категорії: