СтудентАспірант
0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Прийоми візуалізації навчального матеріалу в процесі вивчення зарубіжної літератури (5-6 класи) (ID:1235604)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 30
Рік виконання: 2023
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИКОРИСТАННЯ ВІЗУАЛІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 5 1.1. Сутність поняття візуалізації, її типи 5 1.2. Психологічно-педагогічні основи використання прийомів візуалізації в 5-6 класах 10 1.3. Дослідження проблеми в методиці викладання літератури 15 Висновки до першого розділу 24 ВИСНОВКИ 25 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 27
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми. Однією з ефективних технологій активізації навчання є метод візуалізації навчального матеріалу, освітнє значення якого досить вагоме та відповідає сучасним вимогам. Візуалізація допомагає розказувати історії, збираючи дані у форму, яка є простішою і цікавішою для розуміння, при цьому підкреслюючи тенденції та передумови. Правильна і хороша візуалізація розказує історії, прибираючи не потрібну інформацію і підкреслюючи інформацію, яка є цікавою та корисною. Технології візуалізації навчального матеріалу ґрунтуються на значущості візуального сприйняття для учнів. Саме тому проблема візуалізації навчального матеріалу, формування і розвитку візуального мислення має значний освітній потенціал та відповідає тенденціям розвитку освіти в Україні. Начасі вона потребує для свого вирішення як використання традиційних підходів, так і урахування сучасних досягнень психології, психофізіології, педагогіки, лінгводидактики, а також розвитку інформаційних засобів, які стають безпосередньою базою створення візуальних образів. Проблемою візуалізації інформації в освітньому процесі займалися С. Аранова, В. Давидов, П. Ерднієв, Л. Занков, В. Зінченко, Г. Лаврентьєв, Н. Манько, О. Пєскова та інші. Дослідженню візуального мислення присвячені роботи Р. Арнхейма, Н. Рєзніка, В. Зінченко, В. Сквирського та інших. Побудова мислеобразів у контексті асоціативної проекції висвітлена у працях Р. Андерсона, Ф. Бартлетта, у контексті теорії фреймів – у працях Ч. Фолкера, М. Мінського та інших. Використання прийомів візуалізації навчального матеріалу в процесі вивчення зарубіжної літератури є й до сьогодні актуальною проблемою, що обумовило вибір теми курсової роботи. Мета дослідження – методичне обгрунтування використання прийомів візуалізації навчального матеріалу в процесі вивчення зарубіжної літератури учнів 5-6 класів. Реалізація поставленої мети зумовила потребу у розв’язанні таких завдань дослідження:  вивчити сутність поняття візуалізації, її типи;  розглянути психологічно-педагогічні основи використання прийомів візуалізації;  дослідити проблеми в методиці викладання літератури. Об’єктом дослідження є процес навчання зарубіжної літератури в 5-6 класах загальноосвітніх шкіл. Предметом дослідження є теоретичні, методологічні та практичні аспекти використання прийомів візуалізації навчального матеріалу в процесі вивчення зарубіжної літератури. Для досягнення мети і вирішення поставлених задач були використані наступні методи: теоретичні – вивчення та аналіз філософської, психологічної, педагогічної, методичної літератури та узагальнення одержаної інформації з метою дослідження сутності, структури і особливостей використання прийомів візуалізації навчального матеріалу в процесі вивчення зарубіжної літератури; теоретичне узагальнення педагогічного досвіду з означуваної проблеми; розробка змісту та методичної системи роботи з обраної теми на уроках зарубіжної літератури. Методологічна основа курсової роботи базується на здобутках теорії і практики щодо використання прийомів візуалізації навчального матеріалу в процесі вивчення зарубіжної літератури. Практичне значення курсової роботи полягає у тому, що сформульовані в ній висновки можуть бути використані вчителем в практичній діяльності на на уроках зарубіжної літератури в 5-6 класах.
Інші роботи з даної категорії: