СтудентАспірант
0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ КАЗОК НАРОДІВ СВІТУ З ВИКОРИСТАННЯМ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ (5 КЛАС) (ID:1235606)

Тип роботи: бакалаврська
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 59
Рік виконання: 2023
Вартість: 2000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ НАРОДНОЇ КАЗКИ З ВИКОРИСТАННЯМ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ 6 1.1. Сутність поняття народна казка, специфіка казок народів світу 6 1.2. Психолого-педагогічні основи використання інтерактивних технологій у процесі вивчення народної казки в 5 класі 12 1.3. Дослідження стану вивчення питання в методиці викладання літератури 23 Висновки до першого розділу 31 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ВИВЧЕННЯ КАЗОК НАРОДІВ СВІТУ З ВИКОРИСТАННЯМ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ 32 2.1. Вивчення народної казки на уроках в 5 класі 32 2.2. Розширення і поглиблення знань учнів про народну казку в ході позакласної роботи 44 Висновки до другого розділу 52 ВИСНОВКИ 53 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 55
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми. Одним із найпопулярніших жанрів серед дітей є казка. Казка – це активне естетичне мистецтво, яке охоплює всі сфери розумового життя дитини: розум, почуття, уяву, волю. Жанр казки розвиває мислення кожної дитини та сприяє створенню інтелектуальної атмосфери в дитячому колективі. Казка в школі може виконувати не тільки навчальні, а й розвивальні та виховні завдання. При правильній організації процесу роботи над казкою учні можуть значно покращити своє мислення, увагу, пам’ять, розвиток мовлення тощо. Досвід застосування інтерактивних технологій на уроках літератури свідчить про важливість високого загальноосвітнього рівня вчителів. Інтерактивне навчання, ефективна організація взаємодії може стати потужним фактором підвищення інтересу до навчальної діяльності в цілому. Вивченням народної казки займалися такі науковці: Дунаєвська Л. Ф. [9], Кизилова В. В. [16], Марценюк М.О., Фельцман І.М. [25], Півнюк Н.О., Гребницька Н.М. [35], Тихолоз Н. Б. [46], Ярмиш Ю. [51] та багато інших. Проблемами застосування інтерактивних методів навчання займались: Біда O. [4], Дичківська І.М. [7], Коломієць Н.А. [19], Пометун О. [38], Сиротенко Г.О. [41], Сільченко Л.М. [42], Шевчук І. [50] та інші. Важливими для нашого дослідження є напрацювання Ісаєвої О. щодо впровадження інтерактивного навчання на уроках зарубіжної літератури [12-15]. Використання методики вивчення народної казки з використанням інтерактивних технологій для учнів 5 класів є актуальною проблемою, що обумовило вибір теми бакалаврської роботи. Об’єктом дослідження є процес вивчення казок народів світу з використанням інтерактивних технологій у 5 класі. Предметом дослідження є методичні засоби, що сприяють впровадженню інтерактивного навчання при вивченні народних казок (на прикладі англійських). Мета дослідження – розробити методичні рекомендації до вивчення казок народів світу з використанням інтерактивних технологій для учнів 5 класів. Реалізація поставленої мети зумовила потребу у розв’язанні таких завдань дослідження:  розкрити сутність поняття народна казка, особливості народних казок;  розглянути психолого-педагогічні основи використання інтерактивних технологій у процесі вивчення народної казки в 5 класі;  дослідити стан вивчення проблеми в методиці викладання літератури;  підготувати рекомендації до інтерактивного навчання в ході опрацювання англійських народних казок. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що розроблено методичні рекомендації щодо застосування інтерактивних технологій у процесі вивчення англійських народних казок (5 клас). У ході роботи були використані такі методи: теоретичні – вивчення та аналіз літературознавчих, психологічних, педагогічних, методичних джерел, узагальнення матеріалів з метою дослідження особливостей використання методики вивчення народної казки з використанням інтерактивних технологій для учнів 5 класів; теоретичне узагальнення педагогічного досвіду з означуваної проблеми; розробка рекомендацій із обраної теми. Методологічна основа бакалаврської роботи базується на здобутках теорії і практики щодо використання методики вивчення народної казки з використанням інтерактивних технологій. Матеріалом дослідження слугували українські («Колобок», «Курочка Ряба», Сестричка та її братик золотий баранчик», «Про дурня Терешка», «Чому риби мовчать», «Микита Кожум’яка») і англійські («Johnny Cake», «The Hen which Lays Golden Eggs», «Lazy Jack», «Mister Miacсa», «The Fish and the Ring», «Tale about the Stolen Dragon») казки. Апробація результатів наукової роботи. Методичні рекомендації використання використанням інтерактивних технологій в процесі вивчення казок на уроках зарубіжної літератури апрабовано в ході щорічної звітної наукової конференції студентів УДУ ім. М.П. Драгоманова (Київ, 05.04.2023) та під час виробничої практики у ліцеї №151 м. Києва (Додаток 1). Практичне значення бакалаврської роботи полягає у тому, що сформульовані в ній висновки можуть бути використані вчителем в практичній діяльності на на уроках літератури в 5 класі. Структура роботи. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Загальний обсяг роботи – 59 сторінок. З них список використаних джерел – 5 сторінок (у переліку 51 джерело). Робота містить 1 додаток.
Інші роботи з даної категорії: