СтудентАспірант
0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

МЕТОДИЧНИЙ СУПРОВІД РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ З ПІДГОТОВКИ Й ПРОВЕДЕННЯ ДИСТАНЦІЙНИХ УРОКІВ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ» У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ (ID:1237327)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 96
Рік виконання: 2023
Вартість: 2000
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОБЛЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 5 1.1. Аналіз досліджуваної проблеми в психолого-педагогічній літературі 5 1.2. Характеристика базових понять дослідження 11 1.3. Стан проблеми в практиці роботи початкової школи 24 Висновок розділу 1. 36 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНИЙ СУПРОВІД УЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ІЗ ПІДГОТОВКИ Й ПРОВЕДЕННЯ ДИСТАНЦІЙНИХ УРОКІВ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ» 38 2.1. Компоненти, критерії та показники визначення рівнів готовності вчителя початкових класів до проведення дистанційних уроків «Я досліджую світ» 38 2.2. Методичний супровід роботи вчителя початкових класів до проведення дистанційних уроків «Я досліджую світ» 56 Висновок до розділу ІІ 70 ВИСНОВКИ 72 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 75 ДОДАТКИ 83
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми. У сучасному світовому дискурсі, який передбачає нові умови для реалізації навчального процесу, активізуються технології дистанційного навчання, які потребують розробки й впровадження нових методологічних підходів у навчання. Актуальність теми дослідження полягає в комплексному вивченні особливостей впровадження дистанційного формату навчання в процес викладання предмету «Я досліджую світ» у початковій школі. Актуальним також є аналіз сучасного методичного супроводу вчителя початкових класів, зокрема використання інноваційних технологій і готовність вчителя до викладання предмету «Я досліджую світ» у такому форматі. Аналіз останніх досліджень і публікацій.. Об’ктом дослідження є процес методичної організації роботи вчителя початкових класів у процесі викладання «Я досліджую світ» у початковій школі в дистанційному форматі. Предметом дослідження є обрано модель методичного супроводу вчителя підготовки і проведення дистанційних уроків «Я досліджую світ» у початковій школі. Мета дослідження – охарактеризувати основні методи діяльності вчителя-педагога з розробки, підготування та проведення уроків в дистанційному форматі «Я досліджую світ» у початковій школі. Реалізація поставленої мети зумовила потребу у розв’язанні таких завдань дослідження:  описати ключові аспекти розробки дистанційних занять із використанням методів та засобів для покращення навчання в початковій школі;  проаналізувати рівень досліджуваної проблеми в теоретичних матеріалах;  охарактеризувати деталі проблем в практиці під час роботи початкової школи;  з'ясувати компоненти критерії та показники визначення рівнів готовності вчителя початкових класів до проведення дистанційних уроків «Я досліджую світ»;  проаналізувати результати експериментального дослідження. Для досягнення мети і вирішення поставлених задач були використані такі методи: метод критичного аналізу, який було використано для вивчення наукових праць, стосовно досліджуваної нами тематики; метод суцільної вибірки, для пошуку фактичного матеріалу дослідження; системний аналіз (добір матеріалу та його угрупування); описовий метод. Методологічна основа роботи базується на здобутках теорії і практики щодо проведення уроків в дистанційному форматі «Я досліджую світ» у початковій школі. Результати магістерського дослідження доповідалися та обговорювалися на Всеукраїнській науково-практичній онлайн-конференції (з міжнародною участю) «Інноваційні освітні практики підготовки сучасного педагога в умовах реалізації концепції «Нова українська школа»«, що підтверджено тезами. Практичне значення роботи полягає у тому, що визначається можливістю використання результатів для проведення уроків «Я досліджую світ» в дистанційному форматі у початковій школі.
Інші роботи з даної категорії: