СтудентАспірант
0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИТКУ ЕМПАТІЇ У ПІДЛІТКІВ В УМОВАХ ШКІЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА (ID:1244839)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 33
Рік виконання: 2025
Вартість: 900
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП………………………………………………………………………..…..3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ЕМПАТІЇ У ПІДЛІТКІВ ЯК СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ЗАДАЧІ………………………………………………………………………..….5 1.1. Сутність емпатії як соціально-педагогічного феномена ……………….…5 1.2. Вікові особливості підлітків та їх вплив на формування емпатії………7 1.3. Роль шкільного середовища у формуванні емпатійної поведінки підлітків……………………………………………………………………….….9 Висновки до першого розділу………………………………………………….12 РОЗДІЛ 2. СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИТКУ ЕМПАТІЇ У ПІДЛІТКІВ В УМОВАХ ШКІЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА...13 2.1. Результати анкетування підлітків, педагогів і фахівців психологічної служби щодо використання соціально-педагогічних технологій розвитку емпатії у школі…………………………………………………………………..13 2.2.Аналіз та специфіка використання соціально-педагогічних технологій розвитку емпатії у підлітків у шкільному середовищі………………………14 2.3. Рекомендації щодо використання соціально-педагогічних технологій розвитку емпатії у підлітків у шкільному середовищі……………………….24 Висновки до другого розділу…………………………………………………..26 ВИСНОВКИ……………………………………………………………………..27 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………….29 ДОДАТКИ……………………………………………………………………….32
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність дослідження. Соціально-педагогічні технології розвитку емпатії є ключовим чинником формування соціально-психологічної компетентності підлітків, що сприяє ефективній взаємодії в групі однолітків та запобігає проявам агресивної чи замкнутої поведінки. У сучасних умовах трансформації освітнього простору і зростання міжособистісних конфліктів у шкільному середовищі проблема розвитку емпатійних здібностей набуває особливої ваги. Законодавчі і методичні документи України (Концепція національно-патріотичного виховання, Державний стандарт базової середньої освіти) підкреслюють необхідність формування цінностей співпереживання та взаємопідтримки, що обумовлює соціальний запит на впровадження цілеспрямованих педагогічних технологій розвитку емпатії у школярів. Виявлена недостатність практичних розробок та системних досліджень щодо інтеграції емпатійних технологій у щоденну діяльність психологічної служби та педагогічних працівників шкільного закладу вказує на наукову й прикладну значущість обраної теми. Метою роботи є комплексний аналіз і апробація соціально-педагогічних технологій, спрямованих на розвиток емпатії у підлітків в умовах загальноосвітнього навчального закладу. Для досягнення поставленої мети вирішуються такі завдання: 1) визначити сутність емпатії як соціально-педагогічного феномена; 2) дослідити вікові особливості підлітків та їх вплив на формування емпатії; 3) встановити роль шкільного середовища у формуванні емпатійної поведінки підлітків; 4) провести анкетування підлітків, педагогів і фахівців психологічної служби щодо використання соціально-педагогічних технологій розвитку емпатії у школі; 5) проаналізувати та описати специфіку використання соціально-педагогічних технологій розвитку емпатії у підлітків у шкільному середовищі; 6) розробити рекомендації щодо використання соціально-педагогічних технологій розвитку емпатії у підлітків у шкільному середовищі Об’єктом дослідження є процес формування емпатійних здібностей підлітків у контексті соціально-педагогічної взаємодії в загальноосвітньому закладі. Предмет дослідження зосереджений на особливостях застосування соціально-педагогічних технологій розвитку емпатії у підлітків в умовах шкільного середовища та їх ефективності з огляду на думки учасників освітнього процесу. У ході дослідницької роботи використано комплекс методів теоретичного й емпіричного рівнів. • теоретичні методи: аналіз, синтез, узагальнення наукових джерел із проблематики емпатії та соціально-педагогічних технологій; порівняльний аналіз існуючих підходів; систематизація нормативно-правових документів, що регламентують освітній процес і психологічну підтримку учнів. • емпіричні методи: анкетування, спрямоване на з’ясування переконань, ставлень і досвіду підлітків, педагогічних працівників та фахівців психологічної служби; метод експертних оцінок для аналізу практичних кейсів застосування технологій; спостереження за інтерактивними заняттями й тренінговими вправами. Базою дослідження обрано Ліцей № 124 «Спаський» Подільського району м. Києва, де опитано 20–30 учнів 7–11 класів та 10–15 педагогічних працівників і психологів. Структура роботи. Курсова робота складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків.
Інші роботи з даної категорії: