СтудентАспірант
0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Академічна мобільність як фактор інтеграції України у Європейський науково-освітній простір (ID:1253590)

Тип роботи: аналітична робота
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 4
Рік виконання: 2024
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Зміст Висновки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
У сучасному світі знання і освіта стали транснаціональним і транскордонним явищем. Єдиний освітній простір формується завдяки тому, що почалось зближення підходів різних країн до організації освіти, а також визнання документів про освіту інших держав. Такий простір сприяє зростанню мобільності студентів та професорсько-викладацького складу. У свою чергу академічна мобільність є необхідною складовою формування спільного освітнього простору. Коли говорять про академічну мобільність, стосовно країни, розрізняють зовнішню та внутрішню академмобільність. За способом організації маємо організовану – яка здійснюється в рамках економічного, політичного або ж міжуніверситетського партнерства – та індивідуальну. Остання здійснюється за ініціативи студента. В залежності від мети мобільності розрізняють горизонтальну та вертикальну. Горизонтальна мобільність здійснюється на певний строк під час навчання, а вертикальна – з метою отримання наступного академічного чи наукового ступеня.